Příští měsíc se na Kavčích horách v Praze v Konferenčním sálu České televize uskutečni další akce věnovaná digitalizaci. Bude ji konference DIGImedia 2009. Akce, která je naplánovaná na 24. června, si načrtla několik zajímavých témat. Ve spolupráci s Českou televizí ji pořádá AČRA M.K., která je e nejstarším profesním sdružením v oblasti reklamy a marketingových komunikací v České republice.
Akce si načrtla tato témata:
1. DIGITALIZAČNÍ PROCES PO ROCE: PLÁNY VS REALITA
2. INFOKAMPAŇ K PŘECHODU: MŮŽE ZVLÁDNOUT VŠE?
3. SOUBOJ VYSÍLACÍCH PLATFOREM: VÍTĚZÍ DIVÁK?
4. DIGITÁLNÍ TELEVIZE: JEN PRO VELKÉ HRÁČE?
5. JAK NOVÉ TECHNOLOGIE OVLIVŇUJÍ PRŮBĚH DIGITALIZACE
6. KONTENT A REKLAMA: JINAK NEŽ DŘÍV?
7. DIGITÁLNÍ TELEVIZE = KRIZE NÁRODNÍCH IDENTIT?
8. ZMĚNY NA MEDIÁLNÍM TRHU – SKUTEČNÁ REFLEXE ZADAVATELŮ NA SITUACI?
9. MTV: FENOMÉN VYBUDOVAL SEGMENT NEBO NAOPAK?
Tato akce je pro mnohé bohužel zpoplatněná a nejde zrovna o částku malou. Účast na DIGImediích 2009 je zpoplatněna částkou 7.500 Kč. Pro ty, kteří nebudou moci z jakéhokoliv důvodu dorazit, je tu určitá satisfakce – Česká televize slibuje její přímý přenos na webu www.ct24.cz. Průběžné výstupy se také objeví ve zpravodajství České televize a on-line zpravodajství přinese server DigiZone.cz, který je mediálním partnerem akce.