Přesto, že počet zákazníků digitální kabelové televize společnosti UPC Česká republika v posledních letech trvale klesá, firma je s dnes zveřejněnými hospodářskými výsledky své matky, americké firmy Liberty Global, spokojená. UPC si na našem trhu pochvaluje především zisk za loňský rok, který dosáhl výše 164 milionů korun, a to po zdanění. Celkové tržby v roce 2014 činily čtyři miliardy. Počet domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu v první polovině roku 2015 vzrostl o 47 tisíc na 1,329 milionu.
K TÉMATU: Satelitní služba freeSAT se přiblížila v Česku k 120 tisícům klientů
Za stěžejní a společný úspěch vnímám obrovský kus odvedené práce, díky níž jsme se opět vrátili do ziskových čísel. Ruku v ruce s tímto pokrokem jde i stále silnější orientace na zákazníky. V tomto trendu pokračujeme i v průběhu celého letošního roku,
komentoval dnes zveřejněné výsledky hospodaření Frans-Willem de Kloet, generální ředitel UPC Česká republika, a doplnil: Nadále budeme zjednodušovat naše služby, zvyšovat hodnotu pro zákazníky, rozvíjet produkty jako je Horizon nebo Wi-Free a investovat do naší sítě. Díky vylepšené televizní službě s videotékou My Prime a výměně starších koncových zařízení za nová předpokládáme pro UPC i nadále pozitivní vývoj.