V loňském roce začala prodávat společnost UPC Česká republika na prodejnách se satelitní technikou tzv. prepaid kartu, která umožňovala předplatné UPC Direct na určitou dobu bez sepsání smlouvy. Jejich prodej byl nedávno ukončen, ale na trh se už dostala jejich další várka. V oběhu je přibližně 2 týdny. V rozhovoru pro server Parabola.cz to řekl produktový manažer společnosti Daniel Klička. V čem jsou tyto karty výhodné? Předplatné činí 12 měsíců a jeho cena je 4 200 Kč. Znamená to, že za měsíc sledování balíku Rodina zaplatí divák 350 Kč. Oproti tomu klasická cena je 689 Kč (viz webové stránky UPC). Druhou možností je pak přidat k tomuto balíku ještě HBO maxpak. Pak zaplatí předplatitel 5 988 Kč/rok.
Když si zákazník kartu pořizuje, přesto, že není vázán povinnosti nechat o sobě jakékoliv osobní údaje, má možnost na prodejně zanechat kontakt, aby se na něj společnost UPC obrátila v případě, že mu bude končit platnost karty. Nabídka předplaceného není v současné době omezena. V rozhovoru se Daniel Klička zmínil také o možnosti přesunu platformy UPC Direct na pozici 23.5, která je stále více atraktivnější pro českého satelitního diváka. Ten však podle ní není aktuální. Možný přesun je pouze jednou z dlouhodobých, avšak nikoliv aktuálních úvah,
konstatoval produktový manažer společnosti.