Digitální televize Pohoda, která je pozemní cestou dostupná v rámci multiplexu 4 a prostřednictvím kabelových rozvodů například v síti společnosti UPC Česká republika, začala používat novou podobu svého loga. Z něho úplně zmizela písmena P, H, D a A, zachována zůstala naopak dvě O a prvek, který připomíná rty. Ve výsledku pak logo působí na diváka tak, jako by šlo o usmívající se obličej (ovšem pouze s očima a pusou). Nová podoba loga je bílá s částečnou průhledností.
TV Pohoda změnila několik měsíců po svém startu svoje logo.
NEPŘEHLÉDNĚTE: ČTÚ aktualizoval údaje o současném pokrytí multiplexu 4. Podívejte se na mapu
Kromě nového loga se pod ním objevuje nahodile i název televize, tedy Pohoda (malými písmeny). Stanice se tak přidala k celé řadě kanálů, které místo barevné verze identifikátorů používají jeho částečně průhlednou, případně barevnou variantu. Jde například o Českou televizi, Nova Group i Prima Group, ale také placené kanály, jako jsou například HBO, Film+, Disney Channel a některé další. TV Pohoda přináší ve svém vysílání magazíny, reportáže a rockové klipy.