Hlavní navigace

TV Barrandov má za sebou rekordní týden, blíží se podílu 5 %

21. 7. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
21. 7. 2010

UVNITŘ TABULKA A GRAF Léto opravdu svědčí malým televizím. Televizi Barrandov minulý týden sledovalo po celý v průměru 4,70 procenta dospělého publika, což je vůbec nejvíc od zařazení tohoto programu do elektronického měření sledovanosti. Barrandov se tak pomalu začíná blížit vybájené hranici šestiprocentního podílu na trhu, kterou si stanovil jako cíl pro letošní rok. Dařilo se ale také dalším menším televizím.

Pro Barrandov jde o třetí týdenní rekord za letošní rok. Oproti předminulému týdnu si v celodenních číslech polepšila o 0,36 procentního bodu a dosáhla stejného výsledku jako program ČT 2. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si navíc připsala rovněž velice slušný rekord 4,63 procenta a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí po Nově, ČT 1 a Primě.

Konec fotbalového šampionátu mírně pomohl Nově. Celodenním podílem 28,36 procenta se sice nebude chlubit, stále je to ale o 0,49 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time si Nova mírně polepšila na 30,44 procenta. Mírný pokles postihl Novu Cinema. V celodenních číslech klesla o 0,16 procentního bodu na 3,51 procenta, v hlavním vysílacím čase ale dosáhla rekordního podílu 3,93 procenta a porazila ČT 2.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Rekordní týden zažila televize Prima. Oba její programy dosáhly nejlepších týdenních výsledků za tento rok, Prima Cool dokonce od zařazení do peoplemetrů. Hlavní program Primy sledovalo minulý týden po celý den 17,17 procenta dospělého publika, což je o 0,59 procentního bodu více než v předminulém týdnu. A v prime time po dlouhé době dosáhla lepšího výsledku než po celý den: 18,16 procenta. Prima Cool si v celodenních číslech připsala rekordních 3,13 procenta (nárůst o 0,33 procentního bodu), ve večerních časech dokonce 3,22 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Dařilo se také hlavnímu programu České televize, stanici ČT 1. V celodenních číslech dosáhla průměrného podílu 18,82 procenta, o 1,76 procentního bodu více než minule. To pasuje ČT 1 na skokana minulého týdne. V hlavním vysílacím čase si Jednička polepšila dokonce až na 21,55 procenta. To programu ČT 2 po fotbalovém šampionátu podíl na divácích klesal. V celodenních číslech o 3,63 procentního bodu na 4,70 procenta, v hlavním vysílacím čase dokonce až na 3,87 procenta.

BRAND24

Klesal také sportovní kanál ČT 4. Po celý den jej sledovalo v průměru 2,41 procenta dospělého publika, což je o 0,63 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase ČT 4 klesla až na hodnotu 1,98 procenta. Nárůst, i když mírný, naopak vykázal zpravodajský program ČT 24. V denních číslech si připsal 3,87 procenta, což je o 0,53 procentního bodu více než v předminulém týdnu, a v prime time jej sledovalo v průměru 2,40 procenta dospělého publika.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,72 procenta, což je o 0,23 procentního bodu více než minule a nejvíc za letošní rok. Během prime time dosáhly podílu 1,93 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 10,61 procenta, což je opět letošní rekord. Oproti předminulému týdnu si polepšily o 0,13 procentního bodu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 7,89 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).