Hlavní navigace

Show To byl náš hit na TV Barrandov se blíží hranici 300 tisíc diváků

26. 10. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
26. 10. 2011

Dosud nejvyšší sledovanost od svého startu zaznamenala toto pondělí soutěžní show To byl náš hit na televizi Barrandov. Čtvrtý díl zábavného pořadu, který stanice vysílá živě od 20 hodin, sledovalo v průměru 286 tisíc dospělých diváků, což odpovídá 3,23 procentům populace a 6,74 procentům dospělého publika. Informoval o tom Janis Sidovský, ředitel vlastní tvorby a marketingu Barrandova.

K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků

BRAND24

Čtvrtý díl show To byl náš hit, kterou uvádí Petr Vondráček, měl nadprůměrný podíl na sledovanosti v divácké skupině 15+ i 15–54, kde dosáhl 6,99 procenta, což je ještě více než v D15+ (6,74 procenta). Sledovanost pořadu má stoupající tendenci a výrazně lépe se daří i jednotlivým částem pořadu – poslední třetinu pondělního čtvrtého dílu sledovalo průměrně 398 000 diváků, což odpovídá ratingu 4,51 procenta, uvedl Sidovský.

Pro Barrandov jde o nejlepší výsledek pořadu vlastní tvorby v hlavním vysílacím čase po 20. hodině. Show To byl náš hit bude mít celkem 11 dílů a každému televize věnuje pondělní živý přenos. Další díl pořadu bude věnován hitům 90. let a živě v něm vystoupí Marek Ztracený, Daniel Hůlka, Gabriela Gunčíková nebo skupina Divokej Bill, dodal Janis Sidovský.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).