Hlavní navigace

Televize zastupované agenturou Atmedia zvyšují podíl na publiku, atakují hranici 3%

16. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GRAF U mladšího publika od 15 do 54 let už Atmedia dosahuje i čtyřprocentního podílu na publiku. Značným dílem se na těchto výsledcích podílí Óčko.

Hranice tříprocentního podílu na dospělém publiku se daří dosahovat televizním stanicím zastupovaným agenturou Atmedia. U mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let se za červenec této hodnotě přiblížila na jednu desetinu procentního bodu, ale třeba za tuto středu Atmedia souhrnným celodenním podílem přesáhla hodnotu čtyř procent. Hlavní zásluhu na tom má hudební televize Óčko, která koncem června vstoupila do celoplošného pozemního multiplexu 3.

„V červenci tohoto roku dosáhlo mediální zastupitelství Atmedia podíl na sledovanosti 2,9 procenta ve své nákupní cílové skupině diváků 15–54 let, což představuje meziměsíční nárůst o 24 procent. Za tento výsledek vděčí především vyššímu podílu mezi mladšími diváky ve věku 15–34 let, který dosáhl úrovně 3,5 procenta. V mladší cílové skupině 15–24 let dosáhl souhrnný podíl dokonce 4,4 procenta,” uvedla Michaela Vasilová, ředitelka strategie Atmedia.

K TÉMATU: Óčko v červenci zdvojnásobilo podíl na publiku a přispělo k růstu stanic Atmedia

Óčko v červenci oproti červnu téměř zdvojnásobilo podíl na sledovanosti ve všech cílových skupinách. „Ani ostatní stanice z portfolia Atmedia nezaostávaly. V prvním prázdninovém měsíci většina z nich také přilákala diváky k obrazovkám a výrazně zvýšila svůj podíl na sledovanosti,” upozornila Vasilová. U diváků od 15 do 54 let, na které Atmedia cílí především, si v červenci meziměsíčně nejvíce polepšily kanály AXN (o 44 procent), TV Paprika (o 36 procent), Universal Channel (o 35 procent), Spektrum a Minimax (oba o 19 procent).

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Óčko měsíc po vstupu do multiplexu 3: u mladých od 15 do 24 let zvýšilo podíl na 2,5%

„Portfolio stanic Atmedia prochází v tomto období velkými změnami. Po vstupu hudební stanice Óčko do celoplošného digitálního vysílání ji budou následovat i další tematické kanály. Atmedia je tudíž připravena útočit na ještě vyšší podíly na sledovanosti,” dodala Vasilová. Agentura totiž podepsala smlouvu o zastupování pražské TV Metropol, která se chystá v říjnu přejít na celoplošné pozemní vysílání a změní kvůli tomu i svůj název.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).