Hlavní navigace

Svatby v Benátkách stále třetí za Ordinací a Vyprávěj, pod půl milionem diváků

12. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Vztahový seriál už nedosahuje ani průměrného celodenního výkonu hlavního kanálu Primy a drží se i lehce pod průměrem prime time

„Letecký“ večer na ČT 2 uspěl

Stabilně na třetí pozici z úterních seriálů na velkých plnoformátových televizích se odsunuly Svatby v Benátkách, které od čtvrt na devět vysílá hlavní kanál Primy. Včera je sledovalo v průměru 474 tisíc dospělých diváků a 12 procent publika, což bylo výrazně níž než celodenní podíl Primy (16,09 procenta) a lehce pod průměrem za prime time (12,09 procenta). Sledovanější byla i souběžně vysílaná repríza seriálu Vyprávěj, již na ČT 1 dalo přednost 527 tisíc dospělých diváků a 13 procent publika. Tradičním vítězem úterního večera ale byla Ordinace v růžové zahradě 2, již na hlavním kanálu Novy sledovalo od 20:20 v průměru 1,514 milionu dospělých diváků a 37,77 procenta publika.

PONDĚLNÍ DATA: Život a doba soudce A. K. se u mladého publika dotahoval na Doktory z Počátků

Pořadí seriálů se nelišilo ani u mladší cílové skupiny diváků od 15 do 54 let. Vyhrála Ordinace (podíl 36,06 procenta) před Vyprávěj (18,17 procenta) a Svatbami v Benátkách (11 procent). Ordinace pomohla Nově k dobrým číslům i u magazínu Víkend, který následoval hned po tomto seriálu. Od půl desáté večer jej sledovalo v průměru 771 tisíc dospělých diváků a 26,73 procenta publika (30,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Z menších televizí v úterý večer bodovala zejména ČT 2. Její dokumentární cyklus Letečtí stíhači v boji vidělo od osmé večer 267 tisíc dospělých diváků a 6,66 procenta publika. Hned následný dokument Vyšetřování leteckých nehod zaujal o deváté večer 250 tisíc dospělých diváků a 6,44 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (11. 11. 2014)
Graf podílu kanálů (11. 11. 2014)
Graf podílu skupin (11. 11. 2014)

Teorie velkého třesku u mladých nad podílem 10%

Právě letecké nehody zaujaly na Dvojce více diváků v mladší kategorii od 15 do 54 let. V této cílové skupině cyklus dosáhl průměrného podílu 6,64 procenta. Český studentský dokumentární cyklus Expremiéři zaujal od 21:45 v průměru 169 tisíc dospělých diváků a 5,61 procenta publika. Z hlediska podílu na trhu ale Dvojka výrazně bodovala odpoledním dokumentem o generálu Pattonovi. Od čtvrté hodiny podvečer jej sledovalo 102 tisíc dospělých diváků a 8,41 procenta publika (5,24 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema zaujala hlavním večerním snímkem Jesse Stone: Smrt v jezeře, který od osmé večer zhlédlo 252 tisíc dospělých diváků a 6,38 procenta publika (4,94 procenta ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÉ ÚTERÝ: Prima Cool bodovala s Ligou mistrů zejména u druhého poločasu

Primě Cool se dařilo se sitcomem Teorie velkého třesku. Od půl desáté jím zaujala v průměru 221 tisíc dospělých diváků a 6,11 procenta publika (10,50 procenta ve věku 15 až 54 let). Na televizi Barrandov bodovala talk show Sejdeme se na Cibulce, již od 20:10 sledovalo 211 tisíc dospělých diváků a 5,23 procenta publika (ale jen 2,21 procenta ve věku 15 až 54 let). Fandu vytáhl nad průměr seriál Kriminálka New York. Konkrétně epizoda nasazená ve 21:10 oslovila 140 tisíc dospělých diváků a 3,83 procenta publika (4,62 procenta ve věku 15 až 54 let). Fanda díky němu v prime time u mladšího publika dotahoval výkonem sesterský Smíchov, který obvykle vykazuje mnohem vyšší sledovanost.

Top 10 všechny stanice (11. 11. 2014)
Top 5: ČT1 (11. 11. 2014)
Top 5: ČT2 (11. 11. 2014)
Top 5: ČT24 (11. 11. 2014)
Top 5: ČT sport (11. 11. 2014)
Top 5: ČT :D (11. 11. 2014)
Top 5: ČT art (11. 11. 2014)
Top 5: Nova (11. 11. 2014)
Top 5: Nova Cinema (11. 11. 2014)
Top 5: FANDA (11. 11. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (11. 11. 2014)
Top 5: TELKA (11. 11. 2014)
Top 5: Prima (11. 11. 2014)
Top 5: Prima COOL (11. 11. 2014)
Top 5: Prima love (11. 11. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (11. 11. 2014)
Top 5: TV Barrandov (11. 11. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).