Hlavní navigace

Spolumajitel Primy změnil korporátní identitu, bude více používat název MTG

1. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Švédská mediální skupina utlumuje používání názvu Viasat, pod kterým provozuje svoje placené kanály, a více sází na značku celého holdingu MTG

Nové logo a korporátní identitu představila švédská mediální skupina Modern Times Group (MTG), která v Česku vlastní poloviční podíl v televizní skupině Prima. „Naše nová identita nás bude inspirovat a vést ke každodenním výkonům. Je důležité pochopit, že k hodnotám, které vedou k úspěchu, patří i ujištění, že celá organizace vychází ze stejných hodnot,“ prohlásil prezident a generální ředitel MTG Jorgen Madsen Lindemann. Nové korporátní logo je podle něj odvážné a zároveň zábavné. „Hledali jsme zdravou rovnováhu mezi tvrdou prací a tím, aby tato práce lidi bavila,“ vysvětlil.

BRAND24

K TÉMATU: Prima se může díky nové dohodě MTG snadno dostat k atraktivnímu on-line obsahu

„Naše nové logo je v tomto směru odvážný krok, jeho otevřené a hravé provedení odráží současnou podobu společnosti zabývající se digitální zábavou,“ uvedl šéf MTG. Součástí rebrandingu MTG je i přejmenování některých operací MTG v Londýně, které dosud fungovaly pod značkou Viasat. Samotný Viasat se přejmenovává na MTG a společnost Viasat World na MTG World. Znački Viasat používá MTG pro svoje placené televizní kanály a internetové služby. Skupina ale provozuje i řadu volně šířených televizních kanálů a videoportálů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).