Sázka na společný Silvestr s Českou televizí její slovenské veřejnoprávní kolegyni vyšla. Pořad byl v úterý 31. prosince 2013 nejsledovanějším nezpravodajským televizním formátem na všech kanálech u našich východních sousedů. Premiéru původního zábavného programu, kterým obě televize symbolicky završili 60. výročí svého vzniku, si v cílové skupině 12 + nenechalo ujít rekordních 634 tisíc diváků (podíl na trhu 30,1 %). Silvestrovská show byla nejsledovanějším titulem také v cílové skupině 12–54, podívalo si ji až 317 tisíc diváků (podíl 26,1 %),
informoval PR manažer televize Juraj Kadáš.
Sledovanost pořadů slovenských televizí během Silvestra 2013.
K TÉMATU: TV Barrandov na Silvestra sledovanější než Prima, vítězem ČT 1 a Nova
O přípravách na společný silvestrovský večer, který měl být svým pojetím návratem k tradičním zábavám z dob minulých, poprvé promluvila Česká televize, respektive její generální ředitel Petr Dvořák, když představoval sváteční schéma veřejnoprávního média na prosinec. Uvedl, že společný Silvestr vznikl na popud Slovenské televize, která o to svou českou kolegyni požádala. Společný večer ale například doslova strhala kritička Mirka Spáčilová. Ta obecně označila letošní silvestrovskou zábavu za nudnou a zbytečně strojenou. Na serveru iDNES.cz nešetřila ani show Barrandova, která stanici přinesla rekord.