Pouze zemské digitální televizní vysílání prostřednictvím set-top-boxu zapojeného mezi anténu a analogový televizor propagují televizní spoty, které v rámci státní informační kampaně k digitalizaci odvysílají slovenské televize. Upozornil na to server Mediálne.sk, podle něhož se krátké dvacetisekundové spoty s termíny vypínání analogových televizních vysílačů objeví na Slovenské televizi, Markíze a Jojce.
K TÉMATU: Šéf UPC: „zlé“ kabelovky jsou oproti DVB-T zdarma v nevýhodě
Třicetisekundový spot, který radí, jak přejít na pozemní příjem digitální televize, a jehož autorem je slovenské ministerstvo dopravy, se objevil i na světovém videoportálu YouTube. Evropská komise přitom požaduje, aby všechny státní informační kampaně k přechodu na digitální televizní vysílání byly technologicky neutrální, tedy nezvýhodňovaly jeden způsob příjmu digitální televize nad dalšími.
Technologickou neutralitu v informační kampani úzkostlivě dodržuje Národní koordinační skupina pro televizní digitalizaci v Česku. Dokonce natolik, že jí provozovatel největší české satelitní služby Skylink udělil diplom za podíl na rozvoji této platformy. Skylink působí i na Slovensku, tam si však jeho provozovatel na nevyváženost státní informační kampaně k digitalizaci nestěžuje. Je jím totiž společnost Towercom, která kromě satelitního Skylinku získala oprávnění provozovat i všechny celoplošné zemské digitální sítě.