Hlavní navigace

Slovensko už vybralo realizátora digikampaně, Česko na něj čeká

22. 12. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
22. 12. 2008

Státní informační kampaň k přechodu na digitální televizní vysílání na Slovensku zajistí společnost B.M.A., která momentálně pracuje pro Prvú stavebnú sporiteľňu, a v minulosti byli jejími klienty například společnosti Steiner či Slovenská sporiteľňa. Informuje o tom server Mediálne.sk, který se odvolává údaje zveřejněné v Úředním věstníku Evropské unie.

K TÉMATU: NKS vypsala veřejnou soutěž na mediální část digikampaně pro rok 2009

Společnost B.M.A. podle zveřejného oznámení předloží návrh na přípravu, vytvoření a realizaci informační a komunikační kampaně pro veřejnost, včetně průběžného a následného monitorování dosahu informační kampaně na chování spotřebitelů, píše web. Soutěže se zúčastnilo celkem sedm zájemců, přičemž ti, co nevyhráli, získají od Ministerstva dopravy, pošt a telekomunikací odměnu ve výši pět tisíc slovenských korun.

BRAND24

Slovenský tendr se týkal zajištění kompletní kampaně po celou dobu přechodu na digitální vysílání. Zakázka dosahuje objemu 125 milionů slovenských korun, tedy asi 4,15 milionu eur. Kromě peněz ze státního rozpočtu se počítá také s významným finančním podílem veřejnoprávních médií a soukromé sféry, píše Mediálne.sk.

Soutěž na realizátora státní informační kampaně v České republice byla vypsána teprve minulý týden. Zakázka se týká kampaně pouze pro příští rok, konkrétně pak vypínání analogového televizního vysílání v Praze, středních Čechách a na Plzeňsku. Objem zakázky dosáhne 30 milionů korun a výherce by měl být znám 20. února 2009.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).