Hlavní navigace

Slovenská televize si registrovala Československý hit. Co Česká televize?

2. 6. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
2. 6. 2010

Tři verze názvu nové česko-slovenské soutěže, Československý hit století, Československý Megahit a Nej československý hit, si nechala registrovat veřejnoprávní Slovenská televize. Krátce předtím si stejné názvy registrovala i bratislavská produkční společnost Maya, která pro STV v minulosti produkovala soutěž Hit storočia. Informoval o tom server Mediálne.sk.

K TÉMATU: Česká a Slovenská televize budou hledat československý hit

BRAND24

Mluvčí STV Peter Susko však podle webu varoval před unáhlenými závěry, které by mohly z této registrace vyplývat. Zatím vůbec není jisté, zda STV připravuje spolupráci s Českou televizí, stejně jako Markíza s Novou nebo Prima s televizí Joj v případě podzimních talentových show. Registrovali jsme si i jiné značky, které zatím nevyužíváme. K projektu nemáme co dodat, uvedl Susko.

O projektu Československý hit informoval jako první v polovině května slovenský deník Sme. Podle něj by se na televizní soutěži měla podílet i společnost Eibner Production režiséra Tomáše Eibnera. Zatím není jisté, kdy by se měl tento formát objevit na obrazovce, protože STV plánuje na letošní podzim projekt Největší Slovák a ČT pro změnu čtvrtou řadu taneční show StarDance.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).