Hlavní navigace

Šlágr TV zopakovala loňský silvestrovský úspěch: večer se dotahovala i na Primu

2. 1. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA – V celodenním podílu na dospělém publiku Šlágr za poslední den v roce porazil ČT 2, Novu Cinemu i všechny tematické kanály Primy. Jen Barrandov odolal.

Nebývalý úspěch během posledního dne roku zopakovala stejně jako loni lidová Šlágr TV. Během celého Silvestra ji sledovalo v průměru 4,83 procenta dospělého publika u televizních obrazovek, což je dokonce o něco více než loni, kdy o Silvestru dosáhla celodenního podílu 4,33 procenta. V kategorii dospělých diváků nad 15 let tak Šlágr TV předstihla všechny tematické kanály dvou největších komerčních televizních skupin Nova a Prima, i České televize. Například Nova Cinema o Silvestru dosáhla celodenního podílu 4,66 procenta, Prima Cool 2,26 procenta a Dvojka 4,74 procenta.

K TÉMATU: Silvestrovskou zábavu ovládla Jednička, pro Primu skončil závěr roku neúspěchem

Celodenní podíly vybraných televizí – 31.12.2014 (D15+)
Program Share (%) Rating (%)
Šlágr TV 4,834 1,1584
Nova Cinema 4,657 1,1161
Fanda 0,854 0,2046
Smíchov 1,248 0,2992
Telka 2,271 0,5443
Prima Cool 2,263 0,5422
Prima love 1,266 0,3033
Prima Zoom 1,328 0,3182
TV Barrandov 7,988 1,9144
Óčko 1,023 0,2452

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Nejúspěšnější na Šlágru bylo silvestrovské pásmo Šlágr TV Silvestr – Cirkus 2014, který televize vysílala ve třinácti samostatných blocích od 18:15 hod. do půl jedné v noci. Vůbec nejvíc diváků vidělo předposlední blok, který začínal o půl dvanácté a končil přímo o půlnoci. Tomu dalo přednost v průměru 273 tisíc dospělých diváků a 7,12 procenta publika (loni to bylo 272 tisíc diváků při podílu 6,6 procenta). V podílu na sledovanosti byla tato část silvestrovské noci sledovaná stejně jako záznam koncertu Karla Gotta na Primě, který šel v hlavním vysílacím čase od čtvrt na devět večer a oslovil 285 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 7,17 procenta.

Tipy C

LOŇSKÝ SILVESTR: Nečekaný úspěch Šlágr TV: porazila Novu Cinemu, Primu Cool i ČT 24

V přímé konkurenci s Novou Cinemou dosáhl nejúspěšnější silvestrovský blok na Šlágru dvojnásobného výkonu oproti sitcomu Mr. Bean. Přes pětiprocentní podíl na sledovanosti u dospělého publika se Šlágr TV dostala už před čtvrtou hodinou odpoledne a do začátku prime time několikrát dohnala a předehnala Novu Cinema. Před půlnocí se pohybovala na podobných číslech jako hlavní kanál Primy, který od 22:45 do půlnoci vysílal speciální vydání Partičky. To sledovalo 268 tisíc dospělých diváků a 6,91 procenta publika. Šlágr v jeho první půlhodině oslovil svým silvestrovským Cirkusem 2014 v průměru 231 tisíc dospělých diváků a 5,88 procenta publika.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).