Nebývalý úspěch během posledního dne roku zopakovala stejně jako loni lidová Šlágr TV. Během celého Silvestra ji sledovalo v průměru 4,83 procenta dospělého publika u televizních obrazovek, což je dokonce o něco více než loni, kdy o Silvestru dosáhla celodenního podílu 4,33 procenta. V kategorii dospělých diváků nad 15 let tak Šlágr TV předstihla všechny tematické kanály dvou největších komerčních televizních skupin Nova a Prima, i České televize. Například Nova Cinema o Silvestru dosáhla celodenního podílu 4,66 procenta, Prima Cool 2,26 procenta a Dvojka 4,74 procenta.
K TÉMATU: Silvestrovskou zábavu ovládla Jednička, pro Primu skončil závěr roku neúspěchem
Program | Share (%) | Rating (%) |
---|---|---|
Šlágr TV | 4,834 | 1,1584 |
Nova Cinema | 4,657 | 1,1161 |
Fanda | 0,854 | 0,2046 |
Smíchov | 1,248 | 0,2992 |
Telka | 2,271 | 0,5443 |
Prima Cool | 2,263 | 0,5422 |
Prima love | 1,266 | 0,3033 |
Prima Zoom | 1,328 | 0,3182 |
TV Barrandov | 7,988 | 1,9144 |
Óčko | 1,023 | 0,2452 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch
Nejúspěšnější na Šlágru bylo silvestrovské pásmo Šlágr TV Silvestr – Cirkus 2014, který televize vysílala ve třinácti samostatných blocích od 18:15 hod. do půl jedné v noci. Vůbec nejvíc diváků vidělo předposlední blok, který začínal o půl dvanácté a končil přímo o půlnoci. Tomu dalo přednost v průměru 273 tisíc dospělých diváků a 7,12 procenta publika (loni to bylo 272 tisíc diváků při podílu 6,6 procenta). V podílu na sledovanosti byla tato část silvestrovské noci sledovaná stejně jako záznam koncertu Karla Gotta na Primě, který šel v hlavním vysílacím čase od čtvrt na devět večer a oslovil 285 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 7,17 procenta.
LOŇSKÝ SILVESTR: Nečekaný úspěch Šlágr TV: porazila Novu Cinemu, Primu Cool i ČT 24
V přímé konkurenci s Novou Cinemou dosáhl nejúspěšnější silvestrovský blok na Šlágru dvojnásobného výkonu oproti sitcomu Mr. Bean. Přes pětiprocentní podíl na sledovanosti u dospělého publika se Šlágr TV dostala už před čtvrtou hodinou odpoledne a do začátku prime time několikrát dohnala a předehnala Novu Cinema. Před půlnocí se pohybovala na podobných číslech jako hlavní kanál Primy, který od 22:45 do půlnoci vysílal speciální vydání Partičky. To sledovalo 268 tisíc dospělých diváků a 6,91 procenta publika. Šlágr v jeho první půlhodině oslovil svým silvestrovským Cirkusem 2014 v průměru 231 tisíc dospělých diváků a 5,88 procenta publika.