Hlavní navigace

Skylink měl výpadek databáze, o víkendu nešlo registrovat nové karty a měnit služby

18. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největší česká satelitní služba řešila technický výpadek správy přístupových karet, s nímž se potýkala již v minulosti

Víkendový výpadek správy databáze dekódovacích karet postihnul největší českou satelitní službu Skylink. Od pátku do neděle tak nebylo možné registrovat nové karty a provádět jakékoli změny služeb na stávajících kartách Skylinku. Informoval o tom web Parabola.cz, podle něhož se technickou závadu, která nastala v pátek, podařilo odstranit až v neděli dopoledne.

K TÉMATU: O víkendu nebude možné registrovat karty Skylinku. Kvůli odstávce systému

BRAND24

Už v pátek navečer se na internetové stránce, jejímž prostřednictvím si zákazníci Skylinku mohli registrovat nové karty nebi provádět změny předplatného programových balíčků, objevilo upozornění: “Z důvodu poruchy databázového serveru zákaznického systému není dočasně možné provádět úkony týkající se správy karet zákazníka (registrace karet, aktivace placených služeb, refresh karty). Na zprovoznění serveru se intenzivně pracuje.”

Naposledy měla databáze karet Skylinku výpadek loni v červenci. Tehdy však šlo o plánovanou výluku spojenou se stěhováním zákaznického systému CMS. Databáze tehdy nebyla přístupná rovněž celý víkend, od pátečního večera až do neděle.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).