Panelák, původní seriál druhé nejsledovanější slovenské televize Joj, porazil ve čtvrtek ve sledovanosti nejúspěšnější slovenskou televizi Markíza. Informovala o tom mluvčí Joj Tatiana Tóthová. Čtvrteční epizodu Pomsta vidělo od 21:20 rekordních 525 tisíc diváků. Panelák se stal ve svém čase lídrem na trhu s podílem 34,3 procenta (Obchod se štěstním na STV 1 dosáhl 11,3 procenta, Vražedná posedlost na Markíze 23,7 procenta),
uvedla Tóthová.
Údaje se týkají skupiny diváků starších 12 let. Panelák zvítězil ale i v divácké skupině 12 až 54 let, na kterou se orientuje televize Markíza. V této skupině Panelák zaznamenal rekordních 40,5 procenta diváků (Obchod se štěstím na STV 1 měl 7,9 procenta a Vražedná posedlost na Markíze 19,7 procenta),
dodala mluvčí televize Joj. Panelák ale v minulosti vykázal i vyšší čísla. 122. díl vidělo 595 tisíc dospělých diváků při podílu na trhu 39,0 procenta u skupiny diváků starších 12 let a 45,2 procenta u diváků ve věku od 12 do 54 let.
Seriál Panelák v původním slovenském znění brzy nabídne českým divákům televize Prima. Ve vysílání se objeví od 22. října.