Hlavní navigace

Seriál Gympl s (r)učením omezeným se dočká druhé řady. Nova ji nasadí už na jaře

20. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ GRAF Seriálová novinka letošního podzimu oslovila v průměru každým dílem 1,105 milionu diváků starších čtyř let. U publika od 15 do 54 let dosáhla průměrného podílu 32 procent.

Nejen další řadu pěvecké soutěže SuperStar, ale také seriálu Gympl s (r)učením omezeným nabídne příští rok na jaře televize Nova. Potvrdila to dnes v oficiální tiskové zprávě, kterou se pochlubila sledovaností první řady Gymplu. Každý díl seriálu, který Nova nasadila na pondělky a středy od 20:20 hod., přímo proti Cestám domů na konkurenční Primě family, vidělo v průměru 1,105 diváků starších čtyř let. Seriál pak oslovil v průměru 32 procent publika ve věku od 15 do 54 let.

K TÉMATU: Gympl na Nově v pondělí s rekordní sledovaností: 1,316 milionu diváků

“V průběhu první série Gympl vidělo celkem 6,749 milionu diváků 4+ (reach za minimálně tři minuty kontinuálního sledování). Z hlediska cílových skupin Gympl nejvíce zaujal mladé diváky, průměrně jej sledovalo 40,79 procenta diváků 4–14 let a 40,64 procenta diváků ve věku 15–24 let,” uvedla Marie Fianová z tiskového oddělení Novy. “Gympl je tak suverénně nejúspěšnější podzimní novinkou napříč všemi televizními stanicemi,” dodala.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Absence Cest domů škodí Primě family a posiluje Gympl na Nově

Největší sledovanost měla úvodní epizoda seriálu, kterou Nova vysílala mimořádně v neděli večer. Nenechalo si ji ujít 40,57 procenta diváků od 15 do 54 let, kteří v danou chvíli měli zapnutou televizi. “Druhého nejlepšího výsledku dosáhla včerejší závěrečná epizoda, která dosáhla 39,54 procentního podílu na sledovanosti v CS 15–54 a celkově ji sledovalo 1,426 milionu diváků 4+,” dodala Fianová. “Na další pokračování příběhů svých oblíbených hrdinů se mohou diváci TV Nova těšit v jarní sezóně 2013.”

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).