Hlavní navigace

Senzi TV, slovenská obdoba Šlágr TV od Jojky, získala licenci. Odstartuje 1. srpna

2. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Primární cílovou skupinou čtvrtého kanálu slovenské televizní skupiny Joj budou diváci starší 40 let. Slibuje dechovku, revival music, folk, balkánskou klasiku či country.

Licenci pro čtvrtý televizní kanál, hudebně zaměřenou Senzi TV podobnou české Šlágr TV, dnes získal od slovenské Rady pro vysílání a retranslaci provozovatel komerční televize Joj. Zkušební vysílání hodlá zahájit již 1. srpna, na ostrý provoz nový kanál přejde od 1. září. “Senzi TV bude na začátku zaměřena na vysílání hudební produkce různých žánrů, primárně na známé “retro” hity a podobné žánry. Půjde tak vysloveně o oddychový kanál s oblíbenou hudbou, kterou si budou moci diváci zároveň i objednat,” informoval mluvčí Jojky Jozef Gogola.

BRAND24

K TÉMATU: Úspěch Šlágr TV inspiruje slovenskou Jojku, žádá o licenci pro kanál Senzi

Senzi TV má od začátku vysílat 24 hodin denně, její primární cílovou skupinou mají být diváci starší 40 let, kterým v současných televizích chybí vhodný obsah. “Na svoje si tak přijdou diváci, kterým v televizi chybí například pořady Repete, Senzi Senzus, Dršliak, písničky z Vlachovky a další podobné žánry,” uvedl Gogola. Jojka chce novou televizí oslovit cílové skupiny, které se dosud vyhýbaly jejím třem existujícím kanálům: Joj, Plus a Wau TV.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).