Hlavní navigace

Šéfem marketingu Novy Ondřej Křivka. Nahradil Miloslavu Novákovou

1. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
1. 2. 2012

Novým ředitelem marketingu skupiny Nova, tedy všech televizních a internetových aktivit společnosti CET 21, se ode dneška stal Ondřej Křivka, dosavadní šéf česko-slovenské mutace hudebního kanálu MTV. Ve funkci nahradil Miloslavu Novákovou, která byla odvolána loni na podzim a později z televize úplně odešla. Řízení MTV po Křivkovi dočasně přebírá programová ředitelka Novy a původní šéfka tohoto kanálu Alex Ruzek.

K TÉMATU: Vedení Novy odvolalo marketingovou ředitelku Miloslavu Novákovou

Ondřej v posledních několika náročných měsících prokázal, že je tím správným kandidátem na tuto pozici. Velmi oceňuji jeho nasazení, přehled a kreativitu, se kterou přistupuje k řešení svých úkolů. Vítám Ondřeje do týmu a věřím, že nám svým nasazením pomůže dále upevnit pozici lídra trhu, komentoval jmenování nového šéfa marketingu generální ředitel Novy Jan Andruško.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Tuzemskou MTV povede Ondřej Křivka

Být součástí vedení nejsledovanější televize je bezpochyby výzvou a jsem velmi rád, že mohu svými profesními schopnostmi přispět k dlouhodobému úspěchu naší společnosti, dodal k tomu sám Křivka. Na starosti bude mít kromě marketingových a komunikačních strategií i koordinaci aktivit na poli public relations. Křivka pracuje pro Novu od roku 2008, kdy zde začínal jako asistent tehdejšího generálního ředitele Petra Dvořáka. O dva roky později už vedl českou MTV.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).