Hlavní navigace

Šéf českého T-Mobilu: krize zasáhne nové televize, bude méně inzerce

15. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
15. 1. 2009

Nové celoplošné digitální televize budou muset kvůli finanční krizi přehodnotit svoje plány a ekonomické rozvahy. Myslí si to generální ředitel české pobočky mobilního operátora T-Mobile Ronald Mahler. Rozhodně se dají čekat potíže startujících velkých projektů, jakými jsou například nové celoplošné digitální televize, napsal Mahler ve svém sloupku pro aktuální vydání týdeníku Ekonom.

BRAND24

Nastupující digitální televize se podle šéfa T-Mobile budou potýkat s nedostatkem reklamy a obrovskými provozními náklady. Bez silného investora s vlastním kapitálem se neobejdou. Podobně riskantní podnik bez jistého výhledu si žádná banka neriskne úvěrovat, míní Mahler.

Propouštění novinářů a redakčního personálu v českých médiích, ke kterému dochází od konce loňského roku, není podle ředitele T-Mobile důsledkem globální finanční krize, ale určitého vystřízlivění jejich majitelů. Jde spíše o návrat do normálního stavu. Nafouknutá česká mediální bublina je zkrátka před splasknutím, dodal Mahler.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).