Hlavní navigace

Satelitní CS Link ruší přeplacené kupóny a věrnostní program pro prodejce

14. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
14. 3. 2012

Další omezení pro své zákazníky, ale i prodejce přístupových karet, přichystala satelitní služba CS Link. Nejdůležitější změnou je ukončení prodeje předplacených kupónů pro příjem placených programů CS Linku. Kupóny sloužící pro aktivaci placené televize jsou nejméně efektivním platebním kanálem. S ohledem na vyprodání zásob kupónů, bylo rozhodnuto ukončit jejich distribuci. Pouze pro kupóny uvedené do oběhu v letech 2006 až 2010 byla omezena platnost do konce roku 2012, oznámila platforma prodejcům.

K TÉMATU: CS Link omezil dlouhodobé předplatné u některých programových balíčků

Samotní prodejci a montážníci zaregistrovaní na servisním webu CS Linku budou mít od 1. dubna omezenou možnost dobíjení kreditu. Využití vložených finančních prostředků pro platby klientů není časově omezeno. V případě, že tuto službu ještě nevyužíváte na platformě Skylink, můžete se přihlásit do partnerské sekce na stránkách www.skylink.cz a uzavřít smlouvu o poskytování služeb s provozovatelem Skylinku, píše CS Link. Stejně jako při nedávném oznámení migrace zákazníků placené televize tak CS Link posílá svoje spolupracovníky k sesterskému Skylinku.

BRAND24

KOMENTÁŘ: Opravdu CS Link nezanikne? A pošle mu Skylink svoje neplatící zákazníky?

Už ke konci ledna CS Link ukončil věrnostní program pro prodejce a montážníky. Do 15. února bylo možno zažádat o zaslání odměn. Body, které nebudou k 16. březnu 2012 vybrány, propadají. Sbírat body můžete nadále u platformy Skylink, dodává na svém servisním webu CS Link. Obě satelitní služby pojí od loňského roku společný vlastník, lucemburská společnost M77 Group. Vedení doposud samostatných platforem na přleomu roku integrovalo do společného podniku, ale dosud tvrdí, že obě značky zůstanou zachovány.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).