Hlavní navigace

Sanitka 2 výrazně posílila, měla víc než dvojnásobek diváků Výměny manželek

23. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V pátek se dařilo i televizi Barrandov, v celodenním podílu na publiku starším 15 let pokořila hranici pěti procent

ČT 1 v prime time nejsledovanější televizí

O 200 tisíc diváků více než před týdnem sledovalo v pátek večer seriál Sanitka 2 na programu ČT 1. Dlouhodobě nejsledovanější nezpravodajský pořad pátku tak ještě posílil, od osmé hodiny večer jej vidělo v průměru 1,517 milionu dospělých diváků. To odpovídalo 37,17 procentům publika. Konkurenční Nova se musela s reprízovaným dílem Výměny manželek spokojit s méně než polovičním počtem diváků oproti Ordinaci: od 20:20 hod. zaujala 715 tisíc dospělých a 17,65 procenta publika. Zvítězit se jí nepodařilo ani v kategorii 15 až 54 let, v níž Výměna manželek oslovila 20,90 procenta publika, zatímco Sanitka 2 dokonce 32,89 procenta.

ČTVRTEČNÍ DATA: Prásk i napodruhé blízko milionu diváků, pomáhá mu Ordinace. VyVolení nad průměrem

Na hlavním kanálu Primy se poměrně dařilo Duelu VyVolených, který od čtvrt na devět oslovil v průměru 511 tisíc dospělých diváků (13 procent publika; 15 procent ve věku 15 až 54 let), sledovanější ale byla pozdější Show Jana Krause, již si od 22:10 hod. nenechalo ujít 625 tisíc dospělých a 20,96 procenta publika (18,67 procenta ve věku 15 až 54 let). Obdobně zaměřenou Všechnopárty na ČT 1 vidělo o něco dříve, od 21:30 hod., průměrně 1,157 milionu dospělých diváků (31,54 procenta publika). Jednička díky silnému večeru porazila v prime time (19:00 – 23:00) u diváků starších 15 let Novu, když dosáhla průměrného podílu 25,86 procenta (Nova 23,41 procenta).

Kanály – průměrné podíly (22. 11. 2013)
Graf podílu kanálů (22. 11. 2013)
Graf podílu skupin (22. 11. 2013)

TV Barrandov čtyřkou na trhu

Úspěšný pátek má za sebou i TV Barrandov, které se večer od 20 hodin podařilo porazit i ČT 2. Film Tajemství Noemovy archy totiž vidělo nadprůměrných 227 tisíc dospělých diváků a 6,17 procenta publika (6,53 procenta ve věku 15 až 54 let). Následný erotický magazín Intim Night II vidělo od 23:00 průměrně 187 tisíc dospělých diváků a 9,71 procenta publika, a Noční Hlavní zprávy čtvrt hodiny před půlnocí 139 tisíc dospělých a 10,12 procenta publika. Za celý den Barrandov dosáhl v kategorii D15+ podílu 5,03 procenta, v prime time pak bodoval zejména u diváků od 15 do 54 let, u nichž dosáhl podílu 5,33 procenta.

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: Sanitka 2 vítězem pátečního večera, Výměně manželek ubývají diváci

Prima Cool v pátek bodovala seriálem Námořní vyšetřovací služba L. A., epizodu nasazenou ve čtvrt na deset vidělo v průměru 208 tisíc dospělých diváků a 5,44 procenta publika (5,46 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní dokument na ČT 2, Velkou útesovou bariéru, si od osmé hodiny nenechalo ujít 199 tisíc dospělých 4,89 procenta publika. Živý pohled do vily VyVolených od půl jedenácté na Primě love upřednostnilo 184 tisíc dospělých diváků a 6,88 procenta publika (8,16 procenta ve věku 15 až 54 let). Podprůměrný výsledek vykázal tradiční páteční český film na Nově Cinema: komedii Holky z porcelánu od 20:00 vidělo průměrně 151 tisíc dospělých a 3,79 procenta publika (3,85 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (22. 11. 2013)
Top 5: ČT1 (22. 11. 2013)
Top 5: ČT2 (22. 11. 2013)
Top 5: ČT24 (22. 11. 2013)
Top 5: ČT sport (22. 11. 2013)
Top 5: ČT :D (22. 11. 2013)
Top 5: ČT art (22. 11. 2013)
Top 5: Nova (22. 11. 2013)
Top 5: Nova Cinema (22. 11. 2013)
Top 5: FANDA (22. 11. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (22. 11. 2013)
Top 5: TELKA (22. 11. 2013)
Top 5: Prima family (22. 11. 2013)
Top 5: Prima COOL (22. 11. 2013)
Top 5: Prima love (22. 11. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (22. 11. 2013)
Top 5: TV Barrandov (22. 11. 2013)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).