Generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák a šéf techniky této stanice Roman Culek vystupují na billboradech Imnpulsu coby popeláři schválně. Na billboardu, jehož vizuál je zaměřen na podporu dopravního zpravodajství Rádia Impuls, je vyfocen skutečně pan generální ředitel Jiří Hrabák i technický ředitel Roman Culek a nejedná se tedy o fotomontáž,
sdělila serveru DigiZone.cz Kristýna Štíhelová, PR manažerka Impulsu.
K TÉMATU: Generální a technický ředitel Rádia Impuls na billboardu jako popeláři
Jelikož je letošní komunikace Ráááádia tvořena poměrně složitými vizuály, ve kterých bylo potřeba velkého počtu komparsistů, vedení společnosti se rozhodlo využít pro focení také zaměstnanců,
vysvětlila Štíhelová. Záměr byl jasný, a to seznámení zaměstnanců s procesem vytváření reklamy pro rádio a do tohoto procesu samozřejmě platí i focení vizuálů. Celá akce měla jeden cíl, a to další ztotožňování pracovníků se „svým“ produktem,
dodala.
Oba ředitelé šli podle Štíhelové zaměstnancům příkladem. Na jiném vizuálu se objevil také např. project manager RockZone 105,9 Josef Vlček či programový ředitel Rádia Impuls Jiří Körber. Na focení vizuálů se podílelo celkem 16 zaměstnanců našich rádií,
dodala mluvčí Rádia Impuls. Billboard s generálním a technickým ředitelem Rádia Impuls coby popeláři visí například v pražské Růžové ulici, poblíž křižovatky s Jindřišskou.