Hlavní navigace

Ředitel Rádia Impuls je na billboardu jako popelář schválně

4. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
4. 9. 2008

Generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák a šéf techniky této stanice Roman Culek vystupují na billboradech Imnpulsu coby popeláři schválně. Na billboardu, jehož vizuál je zaměřen na podporu dopravního zpravodajství Rádia Impuls, je vyfocen skutečně pan generální ředitel Jiří Hrabák i technický ředitel Roman Culek a nejedná se tedy o fotomontáž, sdělila serveru DigiZone.cz Kristýna Štíhelová, PR manažerka Impulsu.

K TÉMATU: Generální a technický ředitel Rádia Impuls na billboardu jako popeláři

Tipy C

Jelikož je letošní komunikace Ráááádia tvořena poměrně složitými vizuály, ve kterých bylo potřeba velkého počtu komparsistů, vedení společnosti se rozhodlo využít pro focení také zaměstnanců, vysvětlila Štíhelová. Záměr byl jasný, a to seznámení zaměstnanců s procesem vytváření reklamy pro rádio a do tohoto procesu samozřejmě platí i focení vizuálů. Celá akce měla jeden cíl, a to další ztotožňování pracovníků se „svým“ produktem, dodala.

Oba ředitelé šli podle Štíhelové zaměstnancům příkladem. Na jiném vizuálu se objevil také např. project manager RockZone 105,9 Josef Vlček či programový ředitel Rádia Impuls Jiří Körber. Na focení vizuálů se podílelo celkem 16 zaměstnanců našich rádií, dodala mluvčí Rádia Impuls. Billboard s generálním a technickým ředitelem Rádia Impuls coby popeláři visí například v pražské Růžové ulici, poblíž křižovatky s Jindřišskou.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).