Televize Prima nezruší svoji novou původní castingovou show Robin Hood – Cesta ke slávě, ani nezmění její vysílací čas, i když její úvodní díl tuto neděli u diváků propadnul. Serveru DigiZone.cz to řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Děkuji za otázku, neuvažujeme o tom,
uvedl.
K TÉMATU: Robin Hood na Primě propadl. Více táhlo i pásmo o Masarykovi na ČT 2
Prima označovala Robina Hooda za jeden ze svých největších jarních programových taháků. Nedělní úvodní díl show, v níž se soutěží o hlavní role v připravovaném muzikálu Robin Hood, zařazený do hlavního vysílacího času od 20 hodin, však sledovalo pouze 283 tisíc dospělých diváků a v podílu na dospělém publiku Prima dosáhla hodnoty sedmi procent. To je poloviční hodnota, než je v tento čas u Primy v neděli běžné.
Se sledovaností má Prima potíže již delší dobu. Během Zimních olympijských her ve Vancouveru klesly průměrné týdenní podíly Primy na dospělém publiku na více než desetileté minimum. Nízká sledovanost se promítá také do nižších výnosů z prodeje reklamních časů. Prima proto začala nabízet balíčky reklamních časů na obou svých programech: Primě a Primě Cool.