Hlavní navigace

První republika se vrátila na standardní čísla, ČT 1 v pátek večer lídrem trhu

17. 5. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Film na Nově nepřekonal historický seriál Jedničky ani v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let. Bodovala Show Jana Krause.

Prima po 20:00 téměř na výkonu Novy

Návrat ke standardním pátečním výkonům včera zaznamenal seriál První republika. Po 20 hodině zaujal nejvíc diváků ze všech televizních stanic měřených peoplemetry: 1,349 milionu dospělých, přičemž ČT 1 upřednostnilo 33,57 procenta publika. Hlavní kanál Novy se musel u souběžně vysílaného filmu Jak vycvičit draka spokojit od 20:20 hod. s 558 tisíci dospělými diváky a 14,25 procenty publika. Na paty mu, stejně jako minulý pátek, šlapala Prima s romantickým seriálem Julie Lescautová, který si od čtvrt na devět nenechalo ujít 546 tisíc dospělých diváků a 13,95 procenta publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: Prima ve čtvrtek nad Jedničkou, hokej lákal především mladší publikum

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou programově i obchodně cílí skupina Nova, nebyl rozdíl mezi První republikou a filmem Jak vycvičit draka tak vysoký. I v této kategorii sice zvítězila První republika s podílem 27,64 procenta, film na Nově ale oslovil 23,06 procenta publika. Naopak Julie Lescautová mladé diváky příliš nezajímala, v kategorii 15 až 54 let jí dalo přednost jen 6,98 procenta publika u televizních obrazovek. ČT 1 v pátek večer tradičně bodovala i dokumentárním cyklem 13. komnata, který od deváté večer vidělo 919 tisíc dospělých diváků a 23,23 procenta publika, a především Všechnopárty, již si od 21:30 nenechalo ujít 1,069 milionu dospělých a 28,69 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (16. 5. 2014)
Graf podílu kanálů (16. 5. 2014)
Graf podílu skupin (16. 5. 2014)

Jan Kraus měl přes 700 tisíc diváků

Konkureční Show Jana Krause se probojovala mezi deset nejsledovanějších pořadů na českých obrazovkách za celý den, když od čtvrt na jedenáct zaujala 710 tisíc dospělých diváků a 25,34 procenta publika. Z menších televizí se díky mistrovství světa v hokeji dařilo ČT Sport. Největší zájem vzbudil večerní zápas Švédska se Slovenskem, který si od půl osmé nenechalo ujít 351 tisíc dospělých diváků a 9,05 procenta publika (11,84 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den i v prime time si ČT Sport v obou základních cílových skupinách udržela pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi, večer u mladšího publika od 15 do 54 let se přibližovala výkonu hlavního kanálu Primy.

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: ČT Sport v pátek večer nejsledovanější, hokej se Slovenskem viděl téměř milion diváků

Páteční večer se povedl rovněž ČT 2, jejíž dokumentární cyklus Afrika vidělo od osmé večer 207 tisíc dospělých diváků a 5,17 procenta publika. Souběžně vysílanou starší francouzskou komedii Křidýlko nebo stehýnko vidělo od 20:10 na TV Barrandov 202 tisíc dospělých diváků a 5,23 procenta publika (6,62 procenta ve věku 15 až 54 let). Film Čokoláda od osmé večer na Nově Cinema zaujal v průměru 171 tisíc dospělých diváků a 4,39 procenta publika (5,78 procenta ve věku 15 až 54 let), český snímek Tobruk přilákal k Dvojce od deváté večer 160 tisíc dospělých diváků a 4,38 procenta publika (3,94 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (16. 5. 2014)
Top 5: ČT1 (16. 5. 2014)
Top 5: ČT2 (16. 5. 2014)
Top 5: ČT24 (16. 5. 2014)
Top 5: ČT sport (16. 5. 2014)
Top 5: ČT :D (16. 5. 2014)
Top 5: ČT art (16. 5. 2014)
Top 5: Nova (16. 5. 2014)
Top 5: Nova Cinema (16. 5. 2014)
Top 5: FANDA (16. 5. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (16. 5. 2014)
Top 5: TELKA (16. 5. 2014)
Top 5: Prima (16. 5. 2014)
Top 5: Prima COOL (16. 5. 2014)
Top 5: Prima love (16. 5. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (16. 5. 2014)
Top 5: TV Barrandov (16. 5. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).