Hlavní navigace

Programový šéf televize Joj nastoupil ze dne na den do Markízy

25. 1. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
25. 1. 2006

Na slovenském televizním trhu došlo ke kurióznímu přestupu. Programový ředitel televize Joj František Borovský přestoupil ze dne na den k největší konkurenci, televizi Markíza. Upozornil na to server Mediálne.sk. František Borovský, bývalý programový ředitel TV Joj, ode dneška pracuje pro televizi Markíza. Podle našich informací v nejsledovanější televizi právě přebírá agendu, uvedl dnes server s tím, že Markíza odmítla informaci komentovat.

BRAND24

Televize Joj odchod Borovského potvrdila. Pan Borovský u nás od včerejška nepracuje. Programový úsek dočasně řídí generální ředitel TV Joj v součinnosti s vedoucími pracovníky jednotlivých oddělení, řekl webu Mediálne.sk mluvčí stanice Ľudovít Tóth. Podle serveru by měl Borovský do Markízy oficiálně nastoupit od 1. února, kdy současného generálního ředitele Markízy Vladimíra Repčíka vystřídá Václav Mika.

Rychlý přestup mezi konkurenčními stanicemi je o to překvapivější, že u manažerů na prvním stupni řízení bývá obvyklá nekonkurenční doložka manažerské smlouvy, která jim zakazuje po nějaký čas pracovat pro konkurenční firmy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).