Hlavní navigace

Prima family po týdnu opět pokořila svůj letošní rekord, dosáhla podílu 20,27 %

30. 10. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Nova se pro změnu propadla na čísla ze začátku letních prázdnin, nad Primou family měla u dospělého publika náskok jen 3,59 procentního bodu

Rozpačitý rozjezd podzimní sezóny u Primy family je zřejmě už minulostí. Minulý týden hlavní kanál Primy pokořil jen sedm dní starý rekord v průměrném týdenním podílu na dospělém publiku za letošní rok. Primu family sledovalo v průměru 20,27 procenta dospělého publika, což bylo o devět setin procentního bodu více než v předminulém týdnu. Na vedoucí Novu jí scházelo jen 3,59 procentního bodu, vyplývá z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO).

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Skokanem týdne, tedy televizí, která si oproti předminulému týdnu polepšila nejvíc v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku, však byla ČT 2. Dvojka rostla o 0,76 procentního bodu na hodnotu 4,55 procenta. Naopak největší mezitýdenní pokles vykázala televize Nova, která si pohoršila o 1,41 procentního bodu na hodnotu 23,86 procenta, čímž se přiblížila k číslům ze začátku letošních letních prázdnin (jde o nejhorší týdenní hodnotu od začátku podzimní sezóny).

K TÉMATU: Prima family předminulý týden s rekordním podílem 20,18 %. Nejvíc klesala ČT Sport

Z pohledu tří největších televizních skupin a jejich souhrnných průměrných celodenních podílů na dospělém publiku za všechny jejich programy minulý týden zvítězila skupina Nova s podílem 29,81 procenta. Oproti předminulému týdnu si ale pohoršila o 1,09 procentního bodu. Na druhém místě skončila Česká televize s kumulovaným podílem 27,95 procenta, která si naopak polepšila o 0,51 procentního bodu. Třetí Prima Group vykázala souhrnný podíl 26,33 procentního bodu, který byl jen o dvě setiny procentního bodu horší než minule.

BRAND24

V meziročním srovnání s 43. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila zpravodajská ČT 24, a to o 1,17 procentního bodu (z loňských 4,14 na letošních 5,31 procenta). Největší meziroční pokles naopak zaznamenala televize Nova, která si pohoršila o 4,68 procentního bodu (z loňských 28,54 na letošních 23,86 procenta).

Průměrné celodenní podíly televizí za 43. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 15,65 – 0,34 + 0,10
ČT 2 4,55 + 0,76 + 0,58
ČT 4 2,44 + 0,43 + 0,50
ČT 24 5,31 – 0,34 + 1,17
Nova 23,86 - 1,41 - 4,68
Nova Cinema 4,95 + 0,18 + 0,02
Fanda 1,00 + 0,14 – neměřen –
Prima family 20,27 + 0,09 + 0,66
Prima Cool 3,87 + 0,11 + 0,18
Prima love 2,19 – 0,22 + 0,63
TV Barrandov 4,90 + 0,07 – 0,21
Atmedia 1,93 + 0,07 – 0,15
ostatní TV 9,08 + 0,50 + 0,20

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).