Hlavní navigace

Prima family minulý týden s rekordním podílem 20,18 %. Nejvíc klesala ČT Sport

22. 10. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Je to teprve podruhé za letošní rok, co hlavní program Primy pokořil v týdenním podílu hranici 20 procent. Meziročně si ale pohoršil.

Nejvyššího průměrného celodenního podílu na dospělém publiku za celý letošní rok dosáhla minulý týden Prima family. Hlavní program Primy sledovalo denně 20,18 procenta dospělého publika. To je o 1,08 procentního bodu více než v předminulém týdnu a teprve podruhé, co Prima family letos v týdenních číslech překročila hodnotu 20 procent. Zároveň se stala nejvíce rostoucí televizní stanicí za minulý týden. Vyplývá to z pravidelné týdenní zprávy Asociace televizních organizací (ATO).

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Naopak největší pokles minulý týden zaznamenala ČT Sport. Oproti předminulému týdnu si pohoršila o 1,08 procentního bodu na hodnotu 2,01 procenta. O necelý procentní bod klesla i zpravodajská ČT 24, v jejím případě jde ale spíš o návrat do normálních hodnot po silně nadprůměrném předminulém týdnu s krajskými a prvním kolem senátních voleb. Nejvyšší týdenní podíl na dospělém publiku měla tradičně Nova, která dosáhla hodnoty 25,27 procenta (u publika od 15 do 54 let to bylo 27,77 procenta).

K TÉMATU: Skokany předminulého týdne byly ČT sport a ČT 24, největší pokles zaznamenala ČT 1

Z pohledu tří největších televizních skupin byla v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku nejúspěšnější Nova Group, která dosáhla hodnoty 30,90 procenta. Oproti předminulému týdnu si ale pohoršila o 0,12 procentního bodu. Druhá byla Česká televize s kumulovaným podílem 27,44 procenta. Také v jejím případě jde o horší výsledek než v předminulém týdnu, dokonce o 1,35 procentního bodu. Třetí pozici obsadila Prima Group s podílem 26,35 procenta, která si jako jediná polepšila – o 0,83 procentního bodu. Pro skupinu Prima jde o druhý nejlepší týdenní podíl za letošní rok.

ČTĚTE TAKÉ: V září nejvíc posilovala Nova, oproti srpnu poskočila o 4,5 procentního bodu

BRAND24

V meziročním srovnání s 42. týdnem minulého roku si nejvíce polepšila zpravodajská ČT 24, jejíž týdenní podíl na dospělém publiku stoupnul o 0,99 procentního bodu (z loňských 4,66 na letošních 5,65 procenta). Obdobný nárůst o 0,96 procentního bodu vykázala i Prima love (z loňských 1,45 na letošních 2,41 procenta). Naopak největší meziroční pokles patřil opět hlavnímu programu Novu. V porovnání s 42. týdnem 2011 si pohoršila o 2,48 procentního bodu (z loňských 27,75 na letošních 25,27 procenta).

Průměrné celodenní podíly televizí za 42. týden 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program Týdenní podíl D15+ Mezitýdenní vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 15,99 + 0,37 + 0,73
ČT 2 3,79 + 0,30 + 0,26
ČT Sport 2,01 - 1,08 – 1,70
ČT 24 5,65 – 0,94 + 0,99
Nova 25,27 – 0,09 - 2,48
Nova Cinema 4,77 0 – 0,43
Fanda 0,86 – 0,03 – neměřen –
Prima family 20,18 + 1,08 – 0,60
Prima Cool 3,76 – 0,19 + 0,45
Prima love 2,41 – 0,06 + 0,96
TV Barrandov 4,83 + 0,03 + 0,12
Atmedia 1,86 – 0,13 – 0,06
ostatní TV 8,58 + 0,70 + 0,86

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).