Hlavní navigace

Premiéra Čertovy nevěsty vrátila Novu na čísla z dob Vladimíra Železného

5. 2. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
5. 2. 2012

UVNITŘ GRAF A TABULKA Sobotní premiéra nové pohádky režiséra Zdeňka Trošky Čertova nevěsta přitáhla k televizi Nova tolik diváků, kolik zpravidla mívá její hlavní zpravodajská relace Televizní noviny. V nejširší cílové skupině nad 15 let ji vidělo v průměru 2,187 milionu diváků a v kategorii od 15 do 54 let 1,254 milionu. V druhé jmenované cílové skupině sledoval Čertovu nevěstu každý druhý divák u televizní obrazovky, přesněji 55,60 procenta publika.

K TÉMATU: Nova připravila na sobotu speciální program k 18 letům svého vysílání

Takových čísel Nova běžně dosahovala za prvního ředitele Vladimíra Želeného. Diváci dali televizi Nova k 18. narozeninám ten nejlepší dárek, a to skvělou sledovanost. Dokonce se jedná o sharově nejúspěšnější film od mého nástupu do funkce. Za tuto projevenou náklonnost děkujeme, věřím, že i nadále bude televize Nova svým divákům nabízet ten nejlepší program, komentoval výsledek nynější generální ředitel Novy Jan Andruško.

ČTĚTE TAKÉ: Nova vydala k 18. výročí zahájení vysílání časopis. Stáhněte si ho!

Nova nasadila během celé soboty, kdy oslavovala 18. výročí zahájení svého vysílání, speciální program. Ujít si ho nenechalo 29,79 procenta publika staršího 15 let a 32,53 procenta ve věku od 15 do 54 let, na které Nova programově cílí. Za celý prime time zaznamenala televize Nova v cílové skupině 15–54 podíl na sledovanosti ve výši 46,89 procenta, nad 50 procentní hranici share se dostala Nova Group s podílem na sledovanosti 53,76 procenta, informovala Marie Fianová z tiskového oddělení Novy.

Radost z vysokých celodenních čísel Nově zkazil jen sportovní kanál ČT 4, který v sobotu odpoledne nabídnul přenos úvodních dvouher českých tenistek na Fed Cupu. Zájem o živé vysílání z Německa bylo tak velké, že ČT 4 dosáhla celodenního podílu 7,24 procenta u dospělého publika a 7,51 procenta v kategorii 15 až 54 let. V obou případech se Čtyřka stala čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Nejvíce diváků ale odebrala sesterské ČT 1.

Celodenní podíly televizí na publiku D15+ za sobotu 4. února 2012 (%)

BRAND24

Nova – 29,79
Prima family – 13,21
ČT 1 – 12,76
ČT 4 – 7,24
TV Barrandov – 5,91
ČT 2 – 5,54
Nova Cinema – 5,28
ČT 24 – 3,59
Prima Cool – 3,54
Prima love – 1,70
Atmedia – 2,20
Ostatní TV – 9,26

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).