Hlavní navigace

Policie Modrava nedala konkurenci šanci, pilot vidělo 1,8 milionu diváků

1. 3. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Úspěch kriminálního seriálu Novy byl nezpochybnitelný zejména ve srovnání s Primou, kde vidělo pohádku S čerty nejsou žerty půl milionu diváků.

Nova v prime time s podílem přes 30 %

Doslova fenomenální nástup měla do začínající jarní programové sezóny Policie Modrava, a to i přesto, že nešlo o premiérový díl, ale o pilotní část, která běžela na Nově již poněkolikáté. Před půl devátou večer k ní usedlo 1,820 milionu diváků při podílu na publiku (share) 43,23 %. U mladšího publika oslovil pilot seriálu 36,52 % publika. Úspěch Novy podtrhují i čísla konkurence. Úspěšnou českou komedii Jak vytrhnout velrybě stoličku si nenechalo na Jedničce ujít 704 tisíc diváků (share 16,94 %; 16,47 % v 15–54), pohádku S čerty nejsou žerty vidělo na Primě půl milionu diváků (share 12,3 %; 15,68 % v 15–54).

PÁTEČNÍ DATA: TV Barrandov zabodovala v pátek romantikou, oslovila přes 10 % publika

Nova se stala v sobotu nejsledovanější televizí s podílem 22,57 % u staršího a 23,27 % u mladšího publika. Neobvykle vysokých hodnot však dosáhla tentokrát i v prime time. U staršího publika dosáhla na share 32 %, u mladšího skončila těsně pod 30 %. Nad jedním milionem diváků se pohybovaly i Televizní a Sportovní noviny. Nejsledovanějším pořadem Primy byly Krimi zprávy s 859 tisíci diváky (share 22,73 %), stanice však byla až televizní trojkou díky podílu 11,47 % přes den a 13,48 % v prime time. Televizní dvojkou byla s podílem 15,94 % Jednička. Večerní share vykázal 17,28 %.

BRAND24

Graf podílu kanálů (28. 2. 2015)
Graf podílu skupin (28. 2. 2015)
Kanály – průměrné podíly (28. 2. 2015)

Nova Cinema si užila slávy z reprízy Novy

Tematický kanál Nova Cinema se vezl na vlně zájmu o komedii Slunce, seno a pár facek, kterou v pátek večer odvysílal hlavní kanál Novy. Dnes již zlidovělý film režiséra Zdeňka Trošky si nenechalo ujít 237 tisíc diváků (share 10,49 %; 15,54 % v 15–54). Nova Cinema za celý den oslovila 6,32 % staršího a 8,66 % mladšího publika, v prime time se jí dařilo nejvíce ve skupině diváků od 15 do 54 let, kde se blížila k 7 %. Na ČT Sport opět bodovaly zimní disciplíny. Stanice dosáhla nadprůměrného share 6,22 %, u mladšího publika 5,27 %. Zkrocenou horu si pustilo na Dvojce 178 tisíc diváků (share 6,04 %; 6,83 % v 15–54). Podíl stanice se pohyboval okolo 4 %.

MINULÝ TÝDEN: Český lev a Cizinec u staršího publika vyrovnaní, Nova bodovala u mladých

Top 10 všechny stanice (28. 2. 2015)
Top 5: ČT1 (28. 2. 2015)
Top 5: ČT2 (28. 2. 2015)
Top 5: ČT24 (28. 2. 2015)
Top 5: ČT sport (28. 2. 2015)
Top 5: ČT :D (28. 2. 2015)
Top 5: ČT art (28. 2. 2015)
Top 5: Nova (28. 2. 2015)
Top 5: Nova Cinema (28. 2. 2015)
Top 5: FANDA (28. 2. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (28. 2. 2015)
Top 5: TELKA (28. 2. 2015)
Top 5: Prima (28. 2. 2015)
Top 5: Prima COOL (28. 2. 2015)
Top 5: Prima love (28. 2. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (28. 2. 2015)
Top 5: TV Barrandov (28. 2. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).