Hlavní navigace

Pohádka Rumplcimprcampr vítězem pátečního večera, skončila však pod milionem diváků

18. 10. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Seriál Neviditelní se dotáhl na dvě třetiny výkonu pohádky na Nově, Telka se archivní zábavou přiblížila sledovanosti Novy Cinema

TV Barrandov v prime time s podílem 6,18 %

Pod hranicí jednoho milionu dospělých diváků skončily všechny televizní pořady pátečního večera na českých televizích. Tradičně vítězná pohádka na hlavním kanálu Novy, Rumprcimprcampr, oslovila od 20:20 v průměru 929 tisíc dospělých diváků a 26,72 procenta publika (29,88 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný seriál Neviditelní na ČT 1 se zmohl na dvě třetiny výkonu Novy: od osmé večer mu dalo přednost 607 tisíc dospělých diváků a 16,53 procenta publika (20,55 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička byla úspěšnější s talk show Všechnopárty, již si od půl desáté nenechalo ujít 751 tisíc dospělých diváků a 23,54 procenta publika (ale jen 12,98 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: Prima předstihla Jedničku ve čtvrtek v celodenním podílu o šest procentních bodů

Úspěšný večer má za sebou TV Barrandov. Romantický film Inga Lindström: Probuzená vášeň vidělo od 20:10 v průměru 275 tisíc dospělých diváků a 7,76 procenta publika. Následný dokument z cyklu Tajemství přitáhl od desáté večer pozornost 206 tisíc dospělých a 7,80 procenta publika a erotický magazín Intim s Heidi Janků hodinu před půlnocí 115 tisíc dospělých diváků s podílem 6,76 procenta. Za celý prime time vykázal Barrandov nadprůměrný podíl na dospělém publiku – 6,18 procenta – a stal se s přehledem v této kategorii čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi. Platí to i pro celodenní podíl, když Barrandov za celý pátek oslovil 4,96 procenta dospělého publika.

Kanály – průměrné podíly (17. 10. 2014)
Graf podílu kanálů (17. 10. 2014)
Graf podílu skupin (17. 10. 2014)

Telka po 20:00 na výkonu Novy Cinema

ČT 2 se tradičně dařilo s hlavním večerním dokumentem. Cyklus Dramatické příběhy z divočiny si od osmé večer nenechalo ujít 261 tisíc dospělých diváků a 7,11 procenta publika. Lehce nad průměr se dostal i seriál Panství Downton IV, který od deváté večer vidělo 176 tisíc dospělých diváků a 5,01 procenta publika. Hlavní večerní film Novy Cinema, snímek Štěstí ve hře, tentokrát podlehl v přímém souboji s krimiseriálem na Fandovi a výkonem se mu blížila i repríza zábavného pořadu Zlatá mříž na Telce. Od osmé večer jej vidělo 117 tisíc dospělých diváků a 3,40 procenta publika (4,78 procenta ve věku 15 až 54 let), zatímco Kriminálku New York na Fandovi od 20:20 upřednostnilo 153 tisíc dospělých a 4,16 procenta publika (4,80 procenta ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: Fotbal Turecko – Česko sledovanější než Neviditelní, na pohádku Novy však neměl

Zlatá mříž na Telce zaujala od osmé večer rekordních 104 tisíc dospělých diváků (2,87 procenta publika) a porazila v daném časem všechny tematické kanály Primy. Telce se obecně letos na podzim daří, často v širší divácké kategorii všech dospělých diváků nad 15 let v celodenním podílu poráží další tematické kanály Novy, především Fandu nebo Smíchov. O pátečním prime time dosáhla průměrného podílu 2,05 procenta, téměř dvojnásobného oproti Smíchovu. U mladších diváků od 15 do 54 let je na tom ale tradičně hůře, Telka přitahuje především starší publikum nad 55 let.

Top 10 všechny stanice (17. 10. 2014)
Top 5: ČT1 (17. 10. 2014)
Top 5: ČT2 (17. 10. 2014)
Top 5: ČT24 (17. 10. 2014)
Top 5: ČT sport (17. 10. 2014)
Top 5: ČT :D (17. 10. 2014)
Top 5: ČT art (17. 10. 2014)
Top 5: Nova (17. 10. 2014)
Top 5: Nova Cinema (17. 10. 2014)
Top 5: FANDA (17. 10. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (17. 10. 2014)
Top 5: TELKA (17. 10. 2014)
Top 5: Prima (17. 10. 2014)
Top 5: Prima COOL (17. 10. 2014)
Top 5: Prima love (17. 10. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (17. 10. 2014)
Top 5: TV Barrandov (17. 10. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).