Talent se dostal nad půl milionu diváků
Televize Nova má stále problém přilákat ke svému nejúspěšnějšími seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 tak velké publikum jako před letní přestávkou. I ve čtvrtek Ordinace nedosáhla hranice půldruhého milionu diváků, přesto v konkurenci jiných pořadů jasně zvítězila, když od 20:20 oslovila v průměru 1,389 milionu dospělých a 37,40 procenta publika (32,87 procenta ve věku 15 až 54 let). Část diváků k sobě zřejmě stáhla show Česko Slovensko má talent, kterou ve stejnou dobu na Primě vidělo v průměru 547 tisíc dospělých a 14,74 procenta publika (18,71 procenta ve věku 15 až 54 let). Zcela mimo souboj dvou největších komerčních televizí se ocitla ČT 1 s reprízou seriálu Nemocnice na kraji města po dvaceti letech, jenž od osmé večer zaujal pouze 359 tisíc dospělých diváků a 9,79 procenta publika (10,63 procenta ve věku 15 až 54 let).
STŘEDEČNÍ DATA: Přístav zaostal za Výměnou manželek o 300 tisíc diváků, První republika skoro o 600 tisíc
Primě se dařilo hlavně v pozdním večeru s premiérovým dílem kulinářské reality show Ano, šéfe! Zdeněk Pohlreich dosáhl u mladého publika od 15 do 54 let dokonce stejného podílu na sledovanosti jako Ordinace na Nově: 32,57 procenta. Jeho show sledovalo od půl desáté 613 tisíc dospělých diváků a 22,90 procenta publika. Ano, šéfe! tak výrazně pomohlo zvýšit průměrný podíl Primy ve čtvrtečním prime time: u dospělého publika nad 15 let hlavní kanál Primy dosáhl podílu 17,14 procenta (Nova 34,65 procenta, Jednička 11,29 procenta), u mladších diváků od 15 do 54 let dokonce 20,43 procenta (Nova 32,12 procenta, Jednička pouze 8,51 procenta). Prima si tak upevnila pozici druhé nejsledovanější televize v zemi a výrazně utíká dřívější dvojce trhu, veřejnoprávní Jedničce.
Ano, šéfe! u mladých porazilo Prásk!
Primě se dokonce podařilo pořadem Ano, šéfe! u mladšího publika v přímém souboji porazit bulvární Prásk! na Nově, který v této kategorii dosáhl podprůměrného podílu 19,97 procenta. V širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let ale Prásk zvítězil, od 21:40 jej vidělo v průměru 699 tisíc dospělých diváků (Ano, šéfe! 613 tisíc) a 23,67 procenta publika (Ano, šéfe! 22,90 procenta). Z menších televizí se ve čtvrtek večer dařilo zejména ČT 2, která hlavním večerním dokumentem z cyklu S kuchařem kolem světa oslovila od osmé večer 304 tisíc dospělých diváků a 8,28 procenta publika (7,11 procenta ve věku 15 až 54 let). Dobře se dařilo i následující Cestománii, již od deváté večer zhlédlo 231 tisíc dospělých a 6,27 procenta publika (5,65 procenta ve věku 15 až 54 let).
MINULÝ ČTVRTEK: Kvalifikace na fotbalové Euro 2016 přitáhla k ČT Sport víc diváků než Talent k Primě
TV Barrandov uspěla pouze v podvečeru, klasicky formátem Soudkyně Barbara, který si od 17:20 nenechalo ujít 249 tisíc dospělých diváků a 13,45 procenta publika (11,21 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní zpravodajskou relaci Naše zprávy poté od půl sedmé vidělo 168 tisíc dospělých a 6,51 procenta publika (4,70 procenta ve věku 15 až 54 let). Žádným večerním pořadem po 20 hodině ale Barrandov nedosáhl ani na hranici 100 tisíc dospělých diváků. Na hranici statistické chyby se nadále pohybuje sledovanost čtvrtého kanálu skupiny Barrandov, hudební televize Barrandov Muzika. Nejsledovanější pořad čtvrtka, Peter Fahn, viděly od 22:50 pouhé tři tisíce dospělých diváků, což odpovídalo 0,18 procenta publika.