Hlavní navigace

Od srpna vychází nový programový týdeník pro sportovní fanoušky

8. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dnes vychází už druhé číslo nového programového týdeníku TV sport z vydavatelství Vltava Labe Media.

Vydavatelství Vltava Labe Media rozšířilo nabídku televizních programů o nový týdeník nazvaný TV sport, který je podle tiskové zprávy zaměřený pouze na televizní nabídku sportovních utkání. Novinku by tak měli ocenit především diváci, kteří chtějí mít po ruce ucelený televizní program sportovních stanic.

BRAND24

Týdeník nabídne 23 nejdůležitějších sportovních stanic a čtyři hlavní televizní stanice. Čtenáře chce informovat o aktuálním dění napříč všemi sporty a sportovními aktivitami na tuzemské i zahraniční scéně a umožnit tak čtenářům zažít atmosféru sportovního klání i doma v obýváku. Kromě toho by v časopise neměly chybět rozhovory a reportáže, sportovní analýzy a komentáře, statistický a výsledkový servis, televizní tipy na živé přenosy a také tipy pro sázkaře.

První číslo časopisu TV sport vyšlo 1. srpna a stojí 9,90 korun. Týdeník je možné si předplatit domů v rámci ročního, půlročního nebo čtvrtletního odběru se slevou a poštovným zdarma. Cena časopisu pro předplatitele je pak devět korun za číslo.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).