Hlavní navigace

Óčko začalo využívat hybridní vysílání pro komerční účely, propaguje Konto G2

7. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO – V menu je dostupná aplikace produktu, která prezentuje klientská videa, obsahuje fun zónu se zážitky z dovolené, produktový popis a řadu dalšího.

České komerční televize začínají objevovat obchodní potenciál, který jim přináší technologie HbbTV. Hudební stanice Óčko nasadila v uplynulých hodinách do menu svého hybridního vysílání novou aplikaci s názvem „Konto G2“. Jak již název napovídá, novinka propaguje flexibilní balíček služeb Komerční banky, který nabízí vše, co mladý člověk potřebuje k pohodlné obsluze svých financí. Konto G2 je jednou z novinek, které Óčko nabízí v rámci svého inovovaného hybridního menu, které prošlo kompletní proměnou.

BRAND24

K TÉMATU: Óčko nasadilo nové menu pro hybridní vysílání, chystá řadu novinek

V menu je dostupná aplikace produktu, která prezentuje klientská videa, obsahuje fun zónu se zážitky z dovolené, produktový popis a možnost odeslání kontaktu přímo na produktové call centrum. Pro Óčko jde o první komerční kampaň, která neslouží pouze informativně. „Konto G2“ je pro televizi, a Českou republiku vůbec, první regulérní kampaní od agentury s jasně stanoveným finančním modelem. Podobnou cestou se chce do budoucna vydat i mediální skupina Prima, která taktéž technologii vítá zejména kvůli komerčnímu využití.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).