Službu si teď zákazníci mohou pořídit na dva měsíce zdarma na zkoušku a pokud nebudou spokojeni, mohou ji klidně vrátit. V průběhu posledních dvou let jsme směrem k zákazníkům komunikovali všechny funkce, pomocí kterých dokáže O2 TV zásadním způsobem změnit způsob sledování televize. Dokonce jsme vytvořili i vlastní patent – MD/multidimenzi, která dává zákazníkovi možnost vybírat si záběry nebo zápasy, které chce sledovat,
vysvětluje David Duroň, ředitel O2 TV.
Kampaň je postavena jako módní show. Hudební podkres dotváří Robbie Williams se svým hitem Let Me Entertain You. Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se zhostil Tomáš Řehořek, který s O2 spolupracoval již v minulosti. Na vizuální stránce spolupracovalo O2 s fotografem Standou Merhoutem.
Kampaň poběží v televizi, na internetu, v outdooru a tisku. Doplní ji i komunikace ve značkových prodejnách O2. V televizi budou vysílány šedesáti- a dvacetisekundové spoty na kanálech Primy a Barrandova. Na billboardových plochách se objeví dlouhonohé modelky s televizními hlavami.
On-line kampaň stojí na viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou. O2 využije i nestandardní interaktivní formáty, kde vsadí na influencery – youtubera Jonáše Čumrika a netradiční duo tvořené snowboardistkou Ester Ledeckou a českou blogerkou Dominikou Myslivcovou.