Hlavní navigace

O2 dále investuje do propagace O2TV

29. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: O2
Operátor O2 spouští další kampaň na propagaci jednotlivých funkcí své IPTV služby O2 TV.

Službu si teď zákazníci mohou pořídit na dva měsíce zdarma na zkoušku a pokud nebudou spokojeni, mohou ji klidně vrátit. V průběhu posledních dvou let jsme směrem k zákazníkům komunikovali všechny funkce, pomocí kterých dokáže O2 TV zásadním způsobem změnit způsob sledování televize. Dokonce jsme vytvořili i vlastní patent – MD/multidimenzi, která dává zákazníkovi možnost vybírat si záběry nebo zápasy, které chce sledovat, vysvětluje David Duroň, ředitel O2 TV.

Kampaň je postavena jako módní show. Hudební podkres dotváří Robbie Williams se svým hitem Let Me Entertain You. Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se zhostil Tomáš Řehořek, který s O2 spolupracoval již v minulosti. Na vizuální stránce spolupracovalo O2 s fotografem Standou Merhoutem.

BRAND24

Kampaň poběží v televizi, na internetu, v outdooru a tisku. Doplní ji i komunikace ve značkových prodejnách O2. V televizi budou vysílány šedesáti- a dvacetisekundové spoty na kanálech Primy a Barrandova. Na billboardových plochách se objeví dlouhonohé modelky s televizními hlavami.

On-line kampaň stojí na viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou. O2 využije i nestandardní interaktivní formáty, kde vsadí na influencery – youtubera Jonáše Čumrika a netradiční duo tvořené snowboardistkou Ester Ledeckou a českou blogerkou Dominikou Myslivcovou.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).