Petr Sládeček, který bude od 1. října novým programovým ředitelem plnoformátové digitální televize Barrandov, nebral nabídku vedení stanice na tento post nejdříve příliš vážně. Uvedl to v rozhovoru pro webové stránky Vyšší odborné školy publicistiky. Kontakt z TV Barrandov přišel z mého pohledu nečekaně a zprvu jsem ho nebral příliš vážně, navíc jsem připravoval pro Českou televizi jeden docela zajímavý interní projekt,
konstatoval Sládeček.
ČTĚTE TAKÉ: Podzim na Barrandově: Odsouzené, Vicky Cristina Barcelona a nový programový ředitel
Nabídka se však podle něj ukázala jako velmi zajímavé a nový člen týmu Barrandova na ní ocenil především otevřené a rychlé jednání. Sládeček však v rozhovoru přiznává, že oslovit cílovou skupinu diváků nad 30 let nebude nic jednoduchého. Je to dosti obtížné. Dosavadní vysílání TV Barrandov také lépe oslovuje jiné divácké skupiny,
uvedl programový ředitel, který stanici za dosavadní směřování pochválil a dodal, že úspěch bude nutné potvrdit, rozšířit a obchodně zhodnotit.