Televize Nova zhodnotí úspěch některých svých formátů. Od listopadu dojde k navýšení ceny reklamních časů mimo jiné pro zpravodajskou relaci Televizní noviny a její podzimní novinkový formát Gympl s (r)učením omezeným. Informuje o tom aktuální vydání oborového týdeníku Media&Marketing. Obchodní podmínky pro probíhající podzimní sezonu jsme upravili v návaznosti na zvýšený zájem klientů o reklamní čas,
potvrdil obchodní ředitel Novy Jan Vlček.
MINULÝ TÝDEN: Gympl a Cesty domů ve středu s vyrovnanou sledovaností, Barrandov nad průměrem
Seriál Gympl s (r)učením omezeným, který zavádí diváky do prostředí gymnázia, se uvedl na obrazovce Novy úspěšně. Jak vyplývá z výsledků sledovanosti, v pondělí a středu, kdy se vysílá, si ho nenechá ujít okolo jednoho milionu diváků. Podobně jsou na tom ale i konkurenční Cesty domů na Prima family. Důležitější je ale pro Novu také fakt, že velká většina z příznivců Gymplu jsou mladí ve věku od 15 do 54 let. Televizní noviny jsou tradičně nejsledovanějším zpravodajstvím v Česku.