Hlavní navigace

Nova si nechala zapsat známku Pod tlakem. Že by dlouho očekávaný diskusní pořad?

28. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Televize nechce nově registrovanou ochrannou známku komentovat. Návrat pravidelného diskusního pořadu nicméně slibuje už od loňského jara.

Ochrannou známku k názvu Pod tlakem si nechala u Úřadu průmyslového vlastnictví registrovat společnost CET 21, která provozuje televizi Nova a její tematické kanály. Název připomíná dlouho očekávaný nový diskusní pořad, který Nova slibovala uvést na obrazovku již od loňského jara. Pravidelnou diskusi s politiky a dalšími hosty televize postrádá od zrušení nedělní Sedmičky, k němuž došlo již v roce 2006. Od té doby občas vysílá diskusní Speciály Televizních novin s Markétou Fialovou.

BRAND24

K TÉMATU: Nova finišuje s novým diskusním pořadem. Uvažuje o pěti různých časech

Právě Speciály TN věnovala Nova i diskusím se všemi kandidáty v první přímé volbě prezidenta České republiky. Před prvním kolem volby pozvala postupně všech devět adeptů na novou hlavu státu, před druhým kolem pak oba finalisty. Ve stejném formátu Nova nabízela i pravidelné novoroční diskuse s končícím prezidentem Václavem Klausem. Zda se ochranná známka Pod tlakem skutečně týká nového diskusního formátu, však televize nechtěla na dotaz serveru DigiZone.cz komentovat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).