Hlavní navigace

Nova se vyhrabala z nejhoršího, Prima love byla minulý týden rekordní

18. 1. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
18. 1. 2012

UVNITŘ GRAF A TABULKA Hrozivý propad v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku z prvního lednového týdne se televizi Nova podařilo v druhém týdnu zastavit. Zejména díky návratu nekonečného seriálu Ulice byl hlavní program Novy nejvíce rostoucí televizí v minulém týdnu. Nova si ale polepšila na třetí nejhorší týdenní hodnotu v historii. Naopak ženský program Prima love dosáhl nejlepšího průměrného celodenního podílu u D15+ od zařazení do peoplemetrů.

Hlavní program Novy minulý týden sledovalo po celý den v průměru 25,77 procenta dospělého publika, což je o 2,57 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si polepšila na průměrných 28,70 procenta. Pokles naopak zaznamenala Nova Cinema, která si v celodenních číslech pohoršila o 0,29 procentního bodu na hodnotu 5,88 procenta, ale i to jí stačilo na porážku televize Barrandov a udržení pozice čtvrté nejsledovanější televize v zemi. V prime time si dokonce polepšila na 6,25 procenta.

Prima family se minulý týden držela prakticky na stejných číslech jako v prvním lednovém týdnu. Po celý den ji sledovalo v průměru 16,90 procenta dospělého publika, což je o jednu setinu procentního bodu méně než minule. V prime time si polepšila na 17,38 procenta. V celodenních číslech si polepšila Prima Cool, a to o 0,22 procentního bodu na hodnotu 3,78 procenta, ve večerních časech vykázala podíl 3,60 procenta. Dosavadního rekordu v celodenním podílu na dospělém publiku dosáhla Prima love. Hodnota 1,86 procenta je oproti předminulému týdnu vyšší o 0,22 procentního bodu a v prime time stanice dosáhla průměrného podílu 1,54 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Česká televize minulý týden neudržela podíly programů ČT 1 a ČT 4 z prvního lednového týdne. Naopak ČT 2 a ČT 24 stoupaly. Jednička si v celodenních číslech pohoršila o 0,53 procentního bodu na hodnotu 17,11 procenta, v hlavním vysílacím čase ale vystoupala až na 20,56 procenta a udržela si pozici dvojky na trhu před Primou family. Nárůst až k hranici pětiprocentního podílu na trhu zaznamenala ČT 2. Po celý den ji sledovalo v průměru 4,96 procenta dospělého publika, což je o 0,61 procentního bodu více než v předminulém týdnu. V prime time si Dvojka udržela vysoký podíl 4,33 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2012

Stoupala také zpravodajská ČT 24, která si v celodenních číslech polepšila o 0,19 procentního bodu na hodnotu 4,75 procenta. Ve večerních časech ale zájem o ČT 24 tradičně upadal ve prospěch nezpravodajských televizí, takže její podíl klesl na průměrných 3,06 procenta. Pokles zaznamenal sportovní kanál ČT 4, který po celý den sledovalo v průměru 2,48 procenta dospělého publika, což je o 1,8 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech podíl ČT 4 klesl až na průměrných 1,23 procenta.

BRAND24

Televizi Barrandov se minulý týden podařilo mírně posílit. V celodenním podílu na dospělém publiku si oproti prvnímu lednovému týdnu polepšila o 0,18 procentního bodu na hodnotu 5,53 procenta. Ani to jí však nestačilo na Novu Cinema, a tak se musela spokojit s pozicí páté nejsledovanější televize v zemi. V hlavním vysílacím čase podíl Barrandova mírně klesl na průměrných 5,37 procenta a rozdíl mezi ním a Novou Cinema se ještě zvětšil.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 1,95 procenta, což je o 0,11 procentního bodu méně než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,53 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,03 procenta, o 1,25 procentního bodu méně než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 6,45 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).