Hlavní navigace

Nova se loni ve sledovanosti udržela nad hranicí 40 procent

6. 1. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
6. 1. 2006

Televizi Nova se podařilo i přes podzimní škobrtnutí s reality show Big Brother a silnou konkurenci televize Prima udržet průměrný podíl na trhu nad kritickou hranicí čtyřiceti procent. Tu bývalá programová ředitelka Novy Libuše Šmuclerová označila za důležitou z hlediska prodeje reklamních časů, neboť prý figurovala ve smlouvách se zadavateli inzerce. Nova za rok 2005 dosáhla celoročního podílu 40,95 procenta na celodenní sledovanosti u diváků starších patnácti let. V hlavním vysílacím čase od 19:00 do 23:00 činil podíl Novy dokonce 42,25 procenta.

BRAND24

Nova se může pochlubit i dalším úspěchem – je „nejmladší“ televizí na trhu, neboť ji sleduje nejvíce diváků v produktivním věku, sdělila mluvčí stanice Veronika Šmítková. Nejsledovanějším pořadem Novy loňského roku byly Televizní noviny, konkrétně pak vydání z 2. ledna 2005, které sledovalo 3,87 milionu diváků. Televize Nova i přes dočasný pokles sledovanosti v podzimních měsících dokázala, že je trvale nejsledovanější televizí u nás, dodala Šmítková.

Oficiální tisková zpráva: Nova nejsledovanější stanicí i v roce 2005

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).