Hlavní navigace

Nova nabízí reklamní prostor i s polovičním bonusem

7. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
7. 4. 2009

Televize Nova se snaží v době poklesu investic do televizní reklamy udržet své klienty i tím, že jim nabízí o 50 procent víc reklamního času za nezměněnou cenu. Tím pádem dochází k poklesu průměrné ceny za spot. „Trhu jsme nově nabídli stimulační balíček, který dočasně našim partnerům za jejich investice poskytuje bonus ve formě většího prostoru pro jejich televizní reklamu,“ uvedl obchodní ředitel Novy Jan Řehák pro deník E15. Podle této redakce vybraní klienti Novy dostanou v dubnu za stejnou cenu skoro o 50 procent více reklamního prostoru.

Tím dojde i k zlevnění průměrné ceny reklamy. Stanice tak podle deníku vysílá signál stávajícím i potenciálním investorům – tržby televize za letošní rok budou s velkou pravděpodobností nižší než v roce 2008. Loni Nova utržila přes 376 milionů dolarů. Podobný pokles reklamních tržeb lze očekávat i u konkurenční Primy. „Nova si jako první televize na trhu uvědomila, že letošní objem investic do reklamního času bude nižší než minulý rok. Snaží se ,uzamknout' co největší objem peněz k sobě v letošním roce výměnou za cenové zvýhodnění,“ komentoval ředitel Aegis Media Petr Chajda.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).