Druhý kanál televize Nova zaznamenal ve 12. týdnu dalšího rekordu v cílové skupině D 15–54 od začátku měření sledovanosti kanálu. Podíl na sledovanosti televize Nova Cinema dosáhl hodnoty 2,43% v čase od 10.00 do 2.00 v cílové skupině 15–54 let, která je pro Novu primární při prodeji reklamy.
„Oblíbenost filmového kanálu Nova Cinema u diváků stále stoupá. Ve 12. týdnu roku 2009 dosáhl nejvyššího podílu na sledovanosti od začátku měření kanálu, tedy od 1. dubna 2008,“ informovala mluvčí televize Michaela Fričová. O další rekordy kanálu se zasloužily filmy, vysílané v prime time. Svatba upírů, vysílaná v neděli 22. března 2009 od 19:16 hodin, dosáhla podílu na sledovanosti 4,01 %. Nejúspěšnější bylo drama Výchozí bod, který měl podíle na sledovanosti 5,19 %. Tento údaj vyjadřuje podíl těch diváků, kteří měli v tom čase zapnutý televizor.