Hlavní navigace

NKS vypsala veřejnou soutěž na mediální část digikampaně pro rok 2009

19. 12. 2008
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
19. 12. 2008

ZADÁVACÍ DOKUMENTACE UVNITŘ Národní koordinační skupina pro přechod na digitální televizní vysílání (NKS) vypsala veřejnou soutěž na realizátora mediální části státní informační kampaně k vypínání analogových televizních vysílačů v roce 2009. Kampaň by měla začít nejpozději koncem února, aby byla splněna podmínka Technického plánu přechodu (TPP), že v oblasti, kde má dojít k vypnutí analogového vysílání, kampaň začne minimálně tři měsíce před plánovaným termínem tohoto vypínání.

DOKUMENT: Veřejná zakázka na realizátora státní informační kampaně pro rok 2009

Soutěž se týká kampaně pro územní oblasti Praha a Plzeň, kde se bude analogové televizní vysílání vypínat v dubnu, září a říjnu příštího roku. Jako první přijde na řadu v dubnu Praha, v září Plzeň a v říjnu střední Čechy, které spadají rovněž do územní oblasti Praha (v TPP je Praha rozdělena do oblastí Praha a Praha-město). Zájemci se mohou hlásit do 3. února 2000, otevírání obálek s návrhy účastníků proběhne o den později a kampaň by měla odstartovat nejpozději 20. února 2009.

Zakázka se týká zajišťování informační kampaně do konce roku 2009 a její objem dosáhne 30 milionů korun. Podle zadávací dokumentace je oficiálním zadavatelem soutěže Česká televize, z jejíhož fondu poputují finanční prostředky, které ČT získá z prodeje reklamních časů na svých kanálech a podle zákona s nimi nesmí samovolně nakládat. Využití těchto peněz podléhá schválení vlády. Kabinet už letos na jaře odhlasoval, že v letošním roce lze na digikampaň z fondu použít až 100 milionů korun.

NKS jménem ČT vypsala rovněž soutěž na zakázku malého rozsahu (do dvou milionů korun) za zajištění PR služeb pro informační kampaň přechodu na digitální televizní vysílání v Praze a Plzni. Agentury, které mají zájem zajišťovat po celý příští rok informační servis novinářům, komunikovat témata spojená s vypínáním analogového vysílání v oblastech Praha a Plzeň, pořádat tiskové konference a případně zajistit i krizovou komunikaci, se mohou hlásit do 31. prosince 2008. Vítěze vybere NKS do 5. ledna 2009.

BRAND24

DOKUMENT: Zadání soutěže na PR služby pro informační kampaň v roce 2009 (PDF, 42kB)

Už dříve NKS vybrala do role poradce pro informační kampaň společnost Liberal Consulting, respektive její část Liberal Agency. Firma CCcentre, vlastnicky spřízněná s Liberal Consulting, získala zakázku na provoz státní informační linky k digitalizaci, která funguje od konce listopadu na čísle 800 906 030. Spo­lečnost Internet Info, která je vydavatelem serveru DigiZone.cz, získala zakázku na provoz státního informačního webu o přechodu na digitální televizní vysílání www.digitalne.tv. Všechny tyto zakázky jsou malého rozsahu, objemem do dvou milionů korun, a platí do konce roku 2009.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).