Hlavní navigace

Minulý týden byl pro Novu a Novu Cinema nejúspěšnější za letošní rok

24. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
24. 5. 2011

UVNITŘ GRAF Nejlepšího souhrnného podílu na publiku za letošní rok dosáhly minulý týden televize Nova a její filmový kanál Nova Cinema. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamní časy, vykázaly oba programy průměrný podíl v prime time (od 19:00 do 23:00 hod.) 47,26 procenta. To je o sedm procentních bodů více, než určil hlavní šéf Novy a prezident skupiny CME Adrian Sarbu jako plán pro letošní rok.

K TÉMATU: SuperStar v neděli poprvé porazila Donutila: 1 221 tisíc diváků

Rekordní podíl na sledovanosti zaznamenaly Nova a Nova Cinema i o víkendu, který byl v letošním roce rovněž doposud nejúspěšnější. V cílové skupině D 15–54 sledovalo televizi Nova nebo Nova Cinema celkem 47,92 procenta diváků u obrazovek. Nadprůměrné výsledky zaznamenaly i původní český seriál Ordinace v růžové zahradě 2, americký film Šest dní, sedm nocí nebo sedmý finálový přenos show Česko Slovenská SuperStar, sdělila mluvčí Novy Michaela Fričová.

ČTĚTE TAKÉ: Nova Cinema poráží televizi Barrandov. Jejími vlastními zbraněmi

BRAND24

Samotná Nova Cinema dosáhla minulý týden průměrného podílu 6,35 procenta u diváků ve věku od 15 do 54 let. O víkendu uspěly zejména reprízy českých filmů Slavnosti sněženek (D 15–54 – share 10,20 procenta) a Na samotě u lesa (D 15–54 – share 11,18 procenta), dodala Fričová. Minulý týden byl rekordní i pro konkurenční Primu, která vykázala průměrný celodenní podíl 18,22 procenta u diváků starších patnácti let. To je rovněž nejvíc za letošní rok.

Pravidelné srovnání týdenních podílů českých televizí přineseme ve čtvrtek

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).