Hlavní navigace

Malé televize si minulý týden „ukously“ 14 procent podílu na trhu

3. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
3. 4. 2008

Satelitním a kabelovým televizním programům se daří lákat stále více českých diváků. Minulý týden si tyto stanice „ukously“ z koláče celodenní sledovanosti téměř čtrnáctiprocentní podíl. To je jenom o tři procentní body méně než televize Prima. V hlavním večerním vysílacím čase sice zájem o kabelové a satelitní programy ochabnul, v týdenním průměru ale v časech od 19 do 23 hodin oslovily téměř jedenáct procent dospělých diváků.

GRAF: Podíly českých televizí na trhu v 13. týdnu 2008 (PDF, 24kB)

Nejde sice o historicky nejlepší výsledky malých televizí (toho dosáhly poslední týden loňského roku, kdy jejich průměrný týdenní podíl na celodenní sledovanosti dosáhl 14,8 procenta), zájem o tyto programy ale trvale stoupá – v přímé úměře s počtem domácností, které přijímají některý z typů placených televizních služeb. Souhrnné číslo obsahuje údaje i za veřejnoprávní kanály ČT 4 Sport a ČT 24, které samy o sobě tvoří asi desetinu podílu na sledovanosti malých televizí.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).