U mladšího publika zvítězil třetí Kameňák
Téměř 1,2 milionu diváků vidělo včera kriminální seriál České televize Labyrint. U dospělého publika dosáhl pořad podílu (share) 28,52 %, u mladších lidí se dostal na hodnotu 26,83 %. I přes takto vysokou cifru se stal jeden z pondělních pořadů sledovanější. Podle očekávání to byly Televizní noviny, které na Nově tentokrát atakovaly hranici 1,7 milionu diváků (share 44,34 %; 41,47 % v 15–54). Nad milion se podařilo po 20. hodině vystoupat i Sportovním novinám a se startem před půl sedmou večer i seriálu Ulice.
NEDĚLNÍ DATA: SuperStar v neděli posílila, přiblížila se Četnickým humoreskám
Labyrint se stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem pouze ve své kategorii 15+, u mladšího publika ho porazil Kameňák 3 s podílem 28,97 %. Komedii Zdeňka Trošky si nenechalo ujít 873 tisíc diváků (share 24,57 %). Nový seriál televize Prima Přístav preferovalo po 20. hodině něco málo přes 700 tisíc diváků (share 17,73 %; 14,86 % v 15–54). Nova byla nejsledovanější televizí s celodenním podílem 23,35 % u dospělého a 25,97 % u mladšího publika. Večer se podíl kanálu pohyboval v obou diváckých skupinách okolo 30 %.
Barbara opět atakovala hranici 300 tisíc diváků
Podíl soudní show Soudkyně Barbara se včera opět vyšplhal ke třem stům tisícům diváků. U dospělého publika se její share blížil k 17 %. Vysoký podíl 13,22 % zaznamenal pořad i u mladšího publika. Soudkyně Barbara byla nejsledovanějším pořadem Barrandova, přibližně o třicet tisíc diváků méně získala primetimová zábavná soutěž Kurňa, co to je?, která dosáhla k necelým 7 %. Stanice z rodiny skupiny Empresa Media dosáhla pěkného celodenního podílu 6,4 %, večer se pohybovala přibližně o dva procentní body níže.
MINULÝ TÝDEN: Kameňák 2 na Labyrint nestačil, porazil ho pouze u mladších diváků
Pondělní večer se vydařil Nově Cinema. U publika zabodoval především snímek Salon krásy. U mladších lidí se jeho share přehoupl přes 10 %. Celkově si tento snímek nenechalo ujít 262 tisíc diváků (share 6,85 %). Tento výsledek se pochopitelně podepsal na primetimovém podílu kanálu, a to zejména v kategorii 15–54, kde dosáhl hodnoty 7,4 %. To znamenalo přibližně tříprocentní náskok nad Primou Cool. Nad 7 % se držela Nova Cinema po celý den. Na Primě Cool diváky nejvíce lákal seriál Simpsonovi.