Někteří diváci, ale např. také bulvární deník Blesk, nebyli spokojeni s kvalitou komentářů fotbalového Eura na televizi Prima. Její ředitel Marek Singer je však jiného názoru. Podle něj není nic zásadního, co by svým lidem vytknul. My už jsme na začátku říkali, že Euro budeme vysílat trošku jiným způsobem než Česká televize z dobrých důvodů, protože máme k tomuto sportu jiné pojetí. Podle mě to, jak Euro děláme, a to jsou i dejme tomu reakce diváků, je více emociální a děláme ho více přátelsky,
konstatoval včera v pořadu Impulsy Václava Moravce Marek Singer.
ANALÝZA: Euro 2008 na Primě: Vítěz z pozice outsidera?
Singer okomentoval i výsledek sledovanosti prvního zápasu mezi Českou republikou a Švýcarskem, který činil 1.2 milionu diváků a byl tedy pro komerční dvojku nadprůměrný. Ředitel Primy je optimistou a myslí si, že čísla půjdou ještě více nahoru. Navíc doufá, že Euro jako takové napomůže televizi k dalšímu růstu. U ostatních fotbalových zápasů se ale Primě podařilo ukrojit vždy pouze okolo pětadvaceti procent z koláče sledovanosti. Ani to nepovažuje Singer za neúspěch. 25 % v podstatě odpovídá,
řekl.