Hlavní navigace

Kollarczyk vystřídá v Českém rozhlase náměstka správy a provozu Koliandra

18. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Řízení sekce správy a provozu Českého rozhlasu je pro mě novou výzvou,“ uvedl Tomáš Kollarczyk, který doposud ve veřejnoprávním médiu vedl obchod a marketing.

Český rozhlas už našel náhradníka za náměstka pro správu a provoz Michala Koliandra, kterého odvolal začátkem tohoto měsíce nečekaně generální ředitel Peter Duhan. Tuto pozici bude nově vykonávat Tomáš Kollarczyk, dosavadní obchodní a marketingový ředitel veřejnoprávního média. Jedním z klíčových úspěchů činnosti týmu, který vede, je proměna obchodního modelu Českého rozhlasu a efektivita komerční činnosti v letech tržního útlumu na českém reklamním trhu. Na manažerských pozicích se v rozhlasu pohybuje od roku 2000, kdy nastoupil na pozici manažer marketingu a PR do Českého rozhlasu České Budějovice, připomněl mluvčí ČRo Jiří Hošna.

BRAND24

K TÉMATU: Náměstek šéfa Českého rozhlasu Koliandr nečekaně skončil, Peter Duhan ho odvolal

Řízení sekce správy a provozu Českého rozhlasu je pro mě novou výzvou. Za hlavní cíle nově svěřené činnosti považuji odpovědné hospodaření, efektivní využívání finančních prostředků a další rozvíjení nastaveného systému controllingu. Český rozhlas musí být nadále v dobré ekonomické kondici, která umožní co nejlepší plnění veřejnoprávní role, uvedl Tomáš Kollarczyk. Kollarczyk vystudoval Ostravskou univerzitu. Na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické se zabýval management a marketingem, na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity absolvoval studium ekonomie se zaměřením na strukturální politiku Evropské unie. V roce 2009 získal titul MBA na Czech Management Institute při ESMA Barcelona.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).