Český rozhlas už našel náhradníka za náměstka pro správu a provoz Michala Koliandra, kterého odvolal začátkem tohoto měsíce nečekaně generální ředitel Peter Duhan. Tuto pozici bude nově vykonávat Tomáš Kollarczyk, dosavadní obchodní a marketingový ředitel veřejnoprávního média. Jedním z klíčových úspěchů činnosti týmu, který vede, je proměna obchodního modelu Českého rozhlasu a efektivita komerční činnosti v letech tržního útlumu na českém reklamním trhu. Na manažerských pozicích se v rozhlasu pohybuje od roku 2000, kdy nastoupil na pozici manažer marketingu a PR do Českého rozhlasu České Budějovice,
připomněl mluvčí ČRo Jiří Hošna.
K TÉMATU: Náměstek šéfa Českého rozhlasu Koliandr nečekaně skončil, Peter Duhan ho odvolal
Řízení sekce správy a provozu Českého rozhlasu je pro mě novou výzvou. Za hlavní cíle nově svěřené činnosti považuji odpovědné hospodaření, efektivní využívání finančních prostředků a další rozvíjení nastaveného systému controllingu. Český rozhlas musí být nadále v dobré ekonomické kondici, která umožní co nejlepší plnění veřejnoprávní role,
uvedl Tomáš Kollarczyk. Kollarczyk vystudoval Ostravskou univerzitu. Na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické se zabýval management a marketingem, na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity absolvoval studium ekonomie se zaměřením na strukturální politiku Evropské unie. V roce 2009 získal titul MBA na Czech Management Institute při ESMA Barcelona.