Hlavní navigace

Kdy Skylink vypne MPEG-2/SD kanály? Termíny zatím nejsou konečné

4. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na setkání s prodejci Skylinku představilo jeho vedení předběžný plán vypínání kanálů bežících v MPEG-2.

Podle termínů zveřejněných na webu Atoselektro.cz jsou plánované termíny ukončení vysílání MPEG-2 kanálů v síti Skylink následující:

Tipy C

  • 2. května 2016
    ukončení SD vysílaní Nova Sport 1
  • 17. května 2016
    spuštění HD nebo MPEG-4 verzí programů Viasat History, Viasat Explore/Spice, Viasat Nature, Filmbox, Šlágr TV, Prima Comedy Central, AMC (24/5)
  • 1. června 2016
    spuštění HD nebo MPEG-4 verzí programů Markíza Intl., Telka, Smíchov, Noe, Minimax, Leo TV, Penthouse 1 HD (nový), Penthouse 2 HD (nový), Prima Zoom HD, Prima Love, Wau HD
    konec SD/MPEG-2 verzí programů Viasat History, Viasat Explore/Spice, Viasat Nature, Filmbox, Šlágr TV, Barrandov, Kino Barrandov, TV8, NGC, Prima Comedy Central, AMC
  • 21. června 2016
    konec SD/MPEG-2 verzí programů Prima Cool, Prima love, Prima Zoom, Minimax, Leo TV, Telka, Smíchov
  • 12. července 2016
    konec SD/MPEG-2 vysílaní ČT 2, ČT Sport

Jak ale upozorňuje šéf Skylinku Jaromír Glisník, finální plán zatím neexistuje a termíny se stále mění. Informace, které citujete, byly představeny na setkání s prodejci Skylinku. Vysvětloval jsem, že se jedná o hrubý předběžný plán a že prodejci nemají nic z toho zveřejňovat, protože zcela jistě dojde ke změnám, uvedl pro DigiZone Glisník.

První uvedený termín podle Glisníka platí, k avizované změně už došlo. Ten druhý nemohu zatím potvrdit, záleží na technické připravenosti. A u toho třetího je pravděpodobnost snad padesátiprocentní, upřesňuje Glisník. Obecně vzato ale podle něj nezáleží na konkrétním datu, protože MPEG-2 letos na Skylinku každopádně skončí. Nejedná se o žádnou novinku. Už 106 z našich 120 programů vysílá v MPEG-4 a nemá smysl vysílání v MPEG-2 prodlužovat, dodává Glisník.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).