Hlavní navigace

Kauza Týmová definitivně končí, výzkumnice vyhrála nad Novou i u Nejvyššího sou­du

23. 2. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ DOKUMENT – Renata Týmová se po odchodu z Novy své pozice nevzdala. Od dubna 2012 vede výzkumné oddělení v České televizi pod tehdejším šéfem komerční stanice Petrem Dvořákem.

Nejvyšší soud udělal 12. února definitivní tečku za kauzou neoprávněného odvolání Renaty Týmové z výzkumného oddělení televize Nova. Stejně jako obvodní soud, a později také Městský soud v Praze, se přiklonil na stranu Týmové. Výzkumnice dostala spolu s výzkumníkem Václavem Prejzkem za údajné hrubé porušení pracovní kázně okamžitou výpověď v září 2011. Týmová se tehdy jako členka výběrové komise Asociace televizních organizací (ATO) podílet na výběru provozovatele peoplemetrů pro ATO poté, co z tendru vypadla společnost AC Nielsen i další zájemci a z přihlášených společností zůstal jen dosavadní realizátor výzkumu sledovanosti, společnost Mediaresearch.

K TÉMATU: Nova neuspěla s odvoláním proti prohranému soudu s exšéfkou výzkumu Týmovou

Nejvyšší soud České republiky rozhodl předsedou senátu JUDr. Mojmírem Putnou v právní věci žalobkyně Mgr. R. T. (Renaty Týmové, pozn. red.), zastoupené JUDr. Adamem Batunou, advokátem se sídlem v Praze 1, Panská č. 895/6, proti žalovanému CET 21 spol. s r. o. se sídlem v Praze 5, Kříženeckého nám. č. 1078/5, IČO 45800456, zastoupenému JUDr. Petrem Kotrlíkem, advokátem se sídlem v Praze 1, Jungmannova č. 36/31, o neplatnost okamžitého zrušení pracovního poměru, vedené u Obvodního soudu pro Prahu 5 pod sp. zn. 16 C 317/2011, píše v rozhodnutí Nejvyšší soud.

ČTĚTE TAKÉ: Výzkum v České televizi vede nově Renata Týmová

BRAND24

Mediální skupina Nova se nakonec rozhodla pod novým vedením peoplemetrové měření AC Nielsen nerealizovat a pokračovat jako staronový člen ATO. Po zhodnocení situace na českém mediálním trhu, který nebyl druhému projektu měření sledovanosti nakloněn, se na žádost TV Nova rozhodlo vedení SPMS projekt pozastavit. Vedení SPMS zároveň děkuje společnosti Nielsen a všem ostatním partnerům za energii a zapojení do tohoto projektu a věří, že existence pouze jednoho měření televizní sledovanosti přispěje ke zpřehlednění situace na českém mediálním trhu, uvedla agentura AC Nielsen spolu s televizí Nova ve společné tiskové zprávě zveřejněné 13. února.

Soud by Lukáš Lucky Polák

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).